Har du endnu ikke fået denne opgave løst, tilbyder jeg at gøre det. :)
Jeg har foretaget mange flytninger af IMAP- og POP3-konti, der er bundet op på hjemmesidens webhotel til Microsoft Office 365 Hosted Exchange.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
I Office 365 har du mulighed for at have alle dine domæner samlet på et sted, dette kan dog give nogle udfordringer. Som udgangspunkt vil du kunne modtage mail fra alle dine domainer, men du kan kun sende mail fra et af dem. Hvis du vil kunne sende fra alle dine domain, skal der til købes flere licenser/brugere
"
Jeg har behov for at sende mails fra alle domæner, men er ikke interesseret i at betale for flere abonnementer / licenser / brugere, så der røg hele planen desværre i vasken :(
Jeg har behov for at sende mails fra alle domæner, men er ikke interesseret i at betale for flere abonnementer / licenser / brugere, så der røg hele planen desværre i vasken :(
Hej Morten
Det er korrekt, at der pr konto "kun" er mulighed for én afsender mailadresse.
Office 365 Exchange Online koster til gengæld kun kr. 22,90 pr bruger/konto pr måned med binding på årsbasis.
Hver bruger får 50 GB postkasselager.
Du kan fint benytte forskellige mail signaturer i Outlook, når du sender mails, selv om du benytter én konto.
Jeg er selv meget en meget tilfreds bruger af Office 365. Det er meget stabilt og fungerer på praktisk talt alle platforme.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det kan godt lade sig gøre, uden at skulle tilkøbe ekstra brugere.
Du skal bare lave de andre konti som delte postkasser. Det giver heller ingen problemer licensmæssigt, så længe der er tale om den samme fysiske bruger
Det kan godt lade sig gøre, uden at skulle tilkøbe ekstra brugere.
Du skal bare lave de andre konti som delte postkasser. Det giver heller ingen problemer licensmæssigt, så længe der er tale om den samme fysiske bruger