Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp - Vi er kommet ned på side 2

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle SEO eksperter

Vi har ligget på side 1 i Google på søgeordet " Online Backup " i et års tid nu. Lige pludselig er vi røget ned på side 2. Vores hjemmeside hedder www.dansave.dk og vi sælger online backup løsninger.

Som sagt så er vores primær søgeord " Online Backup ". Kan i komme med nogle gode råd på hvorfor vi er kommet ned på side 2.

Har vi lavet nogle fejl? er der noget vi mangler? er der kommet ny smarte seo tips som vi mangler?

På forhånd tak...

 

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke spame din tråd, men må jeg tilbyde dig at lave en gratis SEO rapport og et tilbud på SEO og online markedsføring samtidig? Hvis ja, så må du godt sende mig en mail til info@jobberway.com eller em pm.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:
Har vi lavet nogle fejl?

Du kan starte med at kigge på din signatur her på amino, da der er en fejl i det ene link.Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Nikolas Ottas:
Har vi lavet nogle fejl?

Du kan starte med at kigge på din signatur her på amino, da der er en fejl i det ene link.Smile

Hehe tak. Rettet.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:

Nu vil jeg ikke spame din tråd, men må jeg tilbyde dig at lave en gratis SEO rapport og et tilbud på SEO og online markedsføring samtidig? Hvis ja, så må du godt sende mig en mail til info@jobberway.com eller em pm.

Mange tak, men vil meget heller have gode råd eller nogle tips & tricks.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Nikolas, 

Tag et kig på dette SS fra Ahrefs.com : http://prntscr.com/7hrnag

Det viser at Jeres side, har mistet noget rank trust her på det seneste. 

Derudover kan du i grafen nedenunder, se en stor stigning i "Referring pages", hvilket vil sige, at der er en del sider (undersider) der er begyndt at linke til Jer. Dette er undersider fra et eller flere domæner (også kaldet sitewide links) og det kan godt have en negativ indflydelse på rankings. 

Noget helt andet. Hvis du kigger i Google Analytics... hvor stor er Jeres bouncrate så? Altså afvisningsproenten på forsiden?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hej Nikolas, 

Tag et kig på dette SS fra Ahrefs.com : http://prntscr.com/7hrnag

Det viser at Jeres side, har mistet noget rank trust her på det seneste. 

Derudover kan du i grafen nedenunder, se en stor stigning i "Referring pages", hvilket vil sige, at der er en del sider (undersider) der er begyndt at linke til Jer. Dette er undersider fra et eller flere domæner (også kaldet sitewide links) og det kan godt have en negativ indflydelse på rankings. 

Noget helt andet. Hvis du kigger i Google Analytics... hvor stor er Jeres bouncrate så? Altså afvisningsproenten på forsiden?

Hej Kristian

 Mange tak, hvor kommer alle de Referring pages fra? Vi har ikke gjort noget. Kan man finde ud af det?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Som du kan se, er der 331 backlinks til Jeres domæne, og disse kommer fra i alt 40 domæner.

Dvs. at nogle af disse 40 domæner, linker fra mere end ét sted. Altså, fra en del andre undersider.

Det er dog ikke sitewide kan jeg se, så tror ikke du skal være bange for at det er her problemet ligger. 

Fik du kigget på Jeres afvisningsprocent? Dette kan have meget at sige nemlig. 

Hvornår har i sidst gjort noget for at få nogle nye links til siden? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

-Når jeg går ind på jeres forside og klikker f3, skriver "online backup" så får jeg tallet 20 i hovedet. Nogle af disse er links, men mange er faktisk en del af jeres tekst (16 mere specifikt). Samtidigt er der ca. 500 ords tekst på siden. 16/500*100 = 3,2% i keyword density - Det er pænt meget i min optik. Virker lidt som spam, så der kunne man måske enten tilføje noget tekst (nogle reviews af jeres produkt, noget mere information - hvad ved jeg) eller bruge nogle lignende termer, så keywordspammingen bliver noget mindre intens.


-Derudover er der det med linkbuilding og nye links - Få da bygget nogle gode solide links, så google har noget at bide fat i.

-Tilføj mere tekst (blog etc), lad google vide at din side ikke er inaktiv. "Gamle" sider falder stille og roligt tilbage i søgemaskinerne, hvis de ikke bliver holdt aktive.

-Når jeg går til "produkter" og trykker "forside", bliver jeg ikke sendt tilbage.

Håber det er brugbart :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas.
Jeg tror det har noget at gøre med at jeres side ikke responsive og Google netop har strammet grebet om dem :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)