Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke betalingsmuligheder SKAL jeg have på min nye webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at få lavet en ny webshop og er helt grøn.

Hvilke betalingsmuligheder kan jeg nøjes med at starte op med?

Grunden til jeg skriver nøjes er at jeg har undersøgt sagen lidt, og så vidt jeg kan se er det en smule dyrt at feks. kunne modtage dankort.

Det er en hyggeshop, eller sådan starter jeg i hvert tilfælde op, så hvis jeg skal bruge 2000-3000 kr. om året bare på at modtage kort er det jo en pæn stor udskrivning.

Gode råd er meget velkomne

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen gode råd?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kunne tage det rene Dankort er der mig bekendt ingen mulighed for at undgå en månedlig abonnementsbetalig. Uden dankort kan du f.eks. bruge Stripe hvor du betaler et gebyr pr. transaktion. Du kan få et overblik på kortgebyr

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad vil du helst selv betale med?

personligt vil jeg ikke handle i en net butik, der ikke tager dk kort. 

Ja nets koster nogle penge, men det vil også øge dit salg.

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 12
Fra  AMCE.DK Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)


Jeg vil sige, at du ved opstart ikke behøver at tage Dankort, da der faktisk ikke er særlig mange rene dankort tilbage i DK - og en del af dem skulle vidst være firmakort. 

Så kan du vælge at tage Mastercard og Visa, hvor VISA/Dankort kunder jo godt kan betale, da det er visa-delen som så benyttes. Så undgår du også at skulle lave en aftale med NETS, som også lader til at være besværligt..

Læs evt. dette link http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-et-dankort-og-et-visadankort/ - Der skriver ePay, at kun 5-10% af deres transaktioner sker med rene Dankort.. 

Hvis webshoppen går hen og vokser sig meget stor, betyder det self noget, hvis man mister 5-10% af omsætningen, men det man jo altid se på til den tid :-)

Kh Amalie

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er korrekt at det hurtigt kan blive dyrt med "standard" løsningerne i forhold til Nets/Teller mm.
Især når nu er en hobby virksomhed i starten.

Derfor har vi (4 folk med over 23 års erfaring inden for kortbetaling og PSP) startet PensoPay op, hvor vi tilbyder de helt samme produkter, men blot til billigere penge og bedre vilkår, + at vi har gjort det nemmere for webshopejerne, da vi nu tilbyder alt i en pakke. Før skulle man først indgår en indløsningsaftale med f.eks. Nets/Teller og så skulle man finde en betalingsgateway (PSP). Ved os for man det hele i en samlet pakke.

Uden at kende din shop endnu, så ligger vores priser på følgende:

Indløsningsaftale på (VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA, VisaElectron.)
Danske kort - 1,45% af omsætningen
Udenlandske kort - 2,75% af omsætningen

Betalingsgateway (PSP) 3 forskellige pakker, ud for dit behov (Jeg vil anbefale dig Iværksætter pakken)
Iværksætter pakken: Kr. 59,-/md. og kr. 1,5 pr. transaktion
Pro pakken: Kr. 149,-/md. incl. 250 transaktioner/md - der udover 0,25 øre pr. transaktion
Enterprise pakken: Kr. 249,-/md. incl. 500 transaktioner/md - der udover 0,25 øre pr. transaktion


Så kan vi tilbyde oprettelse inden for 72 timer, hurtig udbetaling af pengene (bedre likviditet), single point of contact, Plug'N Play moduler til en række kendte webshops.

Hvis du er interesseret i ovenstående, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Email: dc(a)pensopay.com
Tlf. +45 2167 4004 

Med venlig hilsen
Danny Christensen

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

100 tak for svar alle sammen. Det var virkelig brugbart

Jeg kigger det hele igennem og undersøger sagen nærmere

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville altid gå efter dankort eller MobilePay. Ved godt at enkelte målgrupper er ligeglade (her kan Stripe eller PayPal være fint). Men synes faktisk ikke det er så dyrt at få Dankort.

Nu skriver du selv, det er en hyggevirksomhed og så kan det være okay ikke at gå all-in med Dankort, men du skal vide at rigtigt mange ser det som øget sikkerhed i forhold til handlen, at de kan betale med Dankort. så hvis din målgruppe er 30+ ville jeg klart vælge at have Dankort med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)