Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gulvfirma søges..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen..

Jeg står og mangler et godt gulvfirma til en trappeopgang på Frederiksberg.. Gammel vinyl/linolium skal fjernes, så skal vi renovere den og efterfølgende skal der lægges nyt vinyl/linolium..

Er der et gulvfirma herinde eller er der nogle der kan anbefale et firma som i har haft succes med?? Det skal virkeligt være kvalitets arbejde da kunden er kræsen. De er IKKE int. i et knald tilbud hvis det går ud over kvaliteten..

Mvh Mads..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:54

Hej Mads

Min kone har lige fået nyt vinylgulv i sin frisørsalon. Her brugte vi www.farvehuset.dk/ (ligger godt nok i roskilde - men mon ikke de er villige til at tage til Frederiksberg?) De kommer ud og giver et uforpligtende tilbud på gulvet, og har nogle flotte materialer at vælge imellem. Det har været en rigti god oplevelse - og et super resultat. Flere bekendte har også brugt dem.

Alternativt så har vi også med stor tilfredshed brugt http://www.kdgulve.dk/ 

OBS ingen af dem er Amino'er.

Hilsen
Morten

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:48

Hej Morten..

Har flere gange oplevet at branchen er fyldt med brodne kar så det var lige hvad jeg ville høre, mange tak for detYes

Mvh Mads..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:47

Hej Mads

Ja nogen gange foregår der meget fusk - og alle kan jo kalde sig "gulvmand". VI har kun haft gode oplevelser, så det håber jeg også du får :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:32

Hej Mads

Prøv

Am og Gilleleje Gulvbelægning 21731060 - de har lavet mange trapper

Hilsen

Blå 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)