Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har på længere sigt overvejet at starte min egen slikforretning. Efter min undersøgelser har jeg konkluderet at der ikke er en god fortjeneste da 100kilo slik koster 7900kr og butikkerne idag sælger det til omkring 9kr pr 100 gram. Er det muligt med noget hjælp frem til den rigtige leverandør? Og er der nogen der ved om man evt skal tage en fødevarekursus eller en anden form for kursus inden man starter sådan en forretning op? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med leverandører, men hvis du sælger slik skal du i hvert fald registreres hos Fødevarestyrelsen.

Tilmeldt 4. Jun 15
Skrevet kl. 18:14

Tak for svaret Simon. Hvor lang tid tager sådan en kursus?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41

Hvis du er fra KBH området, så kan du tilmelde dig et kursus d. 15 juni. Dette kursus er ikke et krav, men blot et tilbud. Du skal til gengæld registreres, når du vil sælge slik. Dette gøres ved at udfylde en blanket. 

Link til kursus: http://www.foedevarestyrelsen.dk/fvst_ansvar_opgaver/Sider/Startpakke-for-nye-foedevarevirksomheder.aspx

Link til registrering: http://www.foedevarestyrelsen.dk/Selvbetjening/Blanketter/Sider/Autorisation-registrering.aspx?Indgang=Fødevarer&Indgangsemne=Fødevarevirksomhed+-+autorisation+og+registrering&

Tilmeldt 4. Jun 15
Skrevet kl. 19:12

Tusind tak for hjælpen. Nu håber jeg at jeg kan få noget hjælp til leverandør valg :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35

Held og lykke med projektet :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)