Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp tak!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan nemt bruge 30.000 kr. Men lav selv så meget som muligt, spar lidt på omkostninger som ikke er super nødvendige her og nu. Siden du ikke nødvendigvis skal leve af det her og nu, er det bedre at det tager lidt længere tid, og lade det vokse ift. hvad økonomien kan bære.

Jeg er stor tilhænger af bootstrapping, lean startup og hvad man ellers kalder det. Jeg har startet op med en opsparing, jeg har startet op for lånte penge og jeg har startet op uden en krone. Jeg har altid følt, at jeg har opnået det bedste resultat, når jeg har ladet virksomheden vækste organisk (kun bruge de penge der kommer ind til vækst).

Mvh Carsten

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:10

Tak for de mange tips, Carsten! Hvordan starter du op uden en krone? :)

Mvh Frederik

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:19

Inden du går i gang skal du være opmærksom på de nye regler, som kræver at alle e-cigaret produkter skal være godkendt.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2015/03/27/164455.htm

Sådanne godkendelser er dyre, så vil det sikkert begrænse dig til danske leverandører.

Husk og tjekke om produkterne er lovlige, da det er en branche, hvor der er mange der ikke overholder love og regler.

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 15:41

Jeg kender godt til loven, den er dog ikke 100% sikker. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:20

frederikkamph:
Hvordan starter du op uden en krone? :)

Min styrke ligger i at udvikle software og online løsninger, så det er det jeg beskæftiger mig med. Jeg kan altså lave det meste selv, og behøver ikke ret mange penge til online projekter. Mest til hosting og den slags.

Jeg har ifm. flere opstarter tjent penge på at lave freelance arbejde og småjobs, det forsinker naturligvis mit eget projekt, men det vil jeg hellere, end låne penge.

Mvh Carsten

Tilmeldt 19. Feb 15
Skrevet kl. 21:36

Det da meget smart! Men ja, jeg kom sgu aldrig videre end visual basic, hvad angår og udvikle software. Havde bare håbet der var en eller anden god løsning til at starte en webshop uden utrolig mange penge :(

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)