Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke vinde domæneklagenævnet... Domæne inaktiv i 11 år.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad skal jeg gøre, når domæneklagenævnet ikke giver mig medhold i, at jeg skal overtage et domæne, som ikke har været brugt i 11 år? Jeg lagde sag an sidste år, og vandt ikke.. 

Det domæne jeg gerne vil have indeholder Æ, så jeg har købt tilsvarende domæne med AE, og brugt det flittigt siden 2011.

Findes der andre muligheder? 
(Jeg skrev med ejeren før jeg kontaktede domæneklagenævnet, han var ikke til fornuft)

Mvh jacob 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan ikke være sikker på, at domænet er inaktivt, bare fordi der ikke er nogen hjemmeside. Han kan bruge det udelukkende for emails, eller han kan bruge det til ftpeller andre ting, som du ikke kan se.
Medmindre du kan overtale ham til at overlade det til dig, er der ikke andet at gøre, end at vente på, at han måske glemmer at forny det, så du kan snuppe det (selvom det b ikke er pænt gjort)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Høgfeldt:

Hej,

Hvad skal jeg gøre, når domæneklagenævnet ikke giver mig medhold i, at jeg skal overtage et domæne, som ikke har været brugt i 11 år? Jeg lagde sag an sidste år, og vandt ikke.. 

Det domæne jeg gerne vil have indeholder Æ, så jeg har købt tilsvarende domæne med AE, og brugt det flittigt siden 2011.

Findes der andre muligheder? 
(Jeg skrev med ejeren før jeg kontaktede domæneklagenævnet, han var ikke til fornuft)

Mvh jacob 

Alt er vel til salg for den rette pris. Hvis domæneklagenævnet ikke vil give dig medhold, så er det ejeren af domænet der bestemmer, men alt er til salg for den rette pris, så er det op til dig, hvor meget det domæne ville være værd for dig, hvis du ejede det?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis domæneklagenævnet har afvist klagen, så er der ikke mere at gøre, hvis du da ikke kan overtale ham til at sælge. Mange anvender domæner blot til e-mails og det er i sig selv ikke ulovligt. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, er din eneste chance, at du kan overtale indehaveren af domænet til at sælge.

Det viser hvor vigtigt det er at vælge et unikt domænenavn, som ikke let forveksles med andre domænenavne, inden man går i gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Høgfeldt:

Hej,

Hvad skal jeg gøre, når domæneklagenævnet ikke giver mig medhold i, at jeg skal overtage et domæne, som ikke har været brugt i 11 år? Jeg lagde sag an sidste år, og vandt ikke.. 

Det domæne jeg gerne vil have indeholder Æ, så jeg har købt tilsvarende domæne med AE, og brugt det flittigt siden 2011.

Findes der andre muligheder? 
(Jeg skrev med ejeren før jeg kontaktede domæneklagenævnet, han var ikke til fornuft)

Mvh jacob 

Du kan accepterer at andre kom først til domænet, og lade ham have sin ejendom i fred. Istedet for at tro du har krav på noget bare fordi du gerne vil have det.

Alternativt må du jo gøre som normale mennesker og købe de ting du gerne vil have. Alle har sin pris. Også stædige domæne ejere.

----

Det var så dagens sure opstød. Vil tage min morgen kaffe nu så der ikke kommer flere-

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad sammen klage til domæneankenævnet og kræve Jacob Høgfeldt domænenavn tilbage. Det er jo egentligt vores. Jacob Høgfeldt har ikke udnyttet domænet optimal, og det er klart at den samfundsmæssige værdi tilvækst vi kan få ud af domænet gør at vi har ret navnet.

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som de andre siger må du nok bare acceptere det. Ellers må du prøve at ansøge via domæneklagenævnet igen og så gøre noget mere ud af din argumentation. Tænk på det som en retssal hvor man skal overbevise dommeren om at man har ret - og argumenterer du ikke godt nok vinder du ikke. Se evt. på de sager der har vundet tidligere og se hvilke gode argumenter de har brugt 

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er i samme situation pt.. Ejeren er ikke til at komme i kontakt med og har brugt domænet siden 1997, hvor vedkommende sidenhen har installeret wordpress på, men ikke brugt det.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)