Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at frasortere trafik med sprog not set i Google Analytics

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lagt mærke til meget af de spamtrafik der kommer i Google Analytics som er direkte er med det som hedder sprog Not set. Er det muligt, at frasortere alt trafik fra det? Og hvis ja, hvordan?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har nogle input?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det burde være muligt via filter, må jeg lige prøve i aften, så skal jeg nok skrive en update her

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her..

Fra Valby
Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  LD Group Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke anbefale at frasortere det på den måde, skriv mig en mail på christian@ldgroup.dk så hjælper jeg dig med at frasortere spam trafikken som driller dig :)

Mvh
Christian Due

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Soelberg Due:

Jeg vil ikke anbefale at frasortere det på den måde, skriv mig en mail på christian@ldgroup.dk så hjælper jeg dig med at frasortere spam trafikken som driller dig :)

Mvh
Christian Due

Har frasorteret alt spamtrafik der er referal, men har nu kun problemer med direkte med sprog not set.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lykkes mig at frasortere stort set alt direkte spam trafik ved, at udelukke trafik med sprog Not set.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her :)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet ud af hvordan og prøver at lave et blogindlæg hvor jeg foreklare hvordan andre kan gøre det.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)