Hej alle Jeg søger en rigtig god og dygtig programmør til et nyt projekt, som jeg er igang med med. |
?
Hej alle Jeg søger en rigtig god og dygtig programmør til et nyt projekt, som jeg er igang med med. |
Jeg tror det ville hjælpe dig en del hvis du konkretiserede dit spørgsmål lidt. Du kunne komme ind på hvilken type opgave der er tale om, det er jo ikke ligegyldigt om du skal have lavet en eller anden portal, et program til mobiltelefon eller noget tredje. En anden ting som givetvis er relevant, er jo om du søger en programmør som du vil betale for arbejdet eller om du søger en samarbejdspartner. Og generelt er det nok smart at give så mange oplysninger som du kan slippe afsted med uden at du risikere at give ideen væk. Mvh Peder |
No offense, men jeg tvivler på du får held med dit "jobopslag" Dygtige programmører er en mangelvarer og de behøver bestemt ikke arbejde gratis for at få noget at lave. Faktisk kan de være vanskelige at finde selv om man lover dem betaling :-) Dertil fortæller du jo intet om hverken dig selv eller det projekt som en programmør skal arbejde gratis i. Noget lidt ligesom myspace og facebook er i mine øjne lig med sindsygt mange timers arbejde. Dertil lyder det til at du bare vil ud og kopiere noget du kan se virker, altså at det ikke er den nye dybe og spændende tallerken du har opfundet. Du fortæller intet om dig selv... hvem er du, hvad kan du, hvilken erfaring har du. Selv om man selvfølgelig ikke lufter en endnu ikke startet ide offentligt så bliver du nødt til at fortælle hvordan du planlægger at det her bliver en succes hvormed at programmøren kan tjene sin investering hjem igen. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tak for det, hvad ikke lige tænke det på den måde. men må sige du har ret i de ting du siger. folk kan ikke læse tanker. Jeg giver lidt mere info om mig selv og hvad jeg vil. det kommer på sener idag. så kan de være folk forstå mig lidt bedre |
Hvis jeg må knytte en ekstra kommentar, så er Amino nok ikke det rigtige sted at søge. Eller bør i hvert fald ikke være dit eneste sted... mange her er allerede i gang :-) Prøv flere sites, fx div programmør-sites (exp.dk, netcoders.dk, etc.) og direkte på forskellige steder hvor de færdes (DIKU, DØK, IT-U og DTU kan der nok findes en studerende med viden og tid der er frisk på et eventyr). |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline