Jeg er tilbage på arbejde i morgen. Skriv jeres nummer og link til jeres facebookside., så ringer jeg til jer i morgen. Send til min mail at@ppcnordic.dk
Super du fandt ud af det. Jeg er glad for at du fik det problem og du skrev om det. Så ved jeg da der er en mulighed hvis det sker for mig. For det kunne det sagtens :D
Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk
Nå for fevlan ..Måneskin. Det troede jeg. Så forkert, det var Berit det var lykkes for. Kunne hun ikke hjælpe dig, nu det er lykkes for hende? Den eneste jeg kender der er ovenpå med Facebook, grupper og så videre er Trine Ravnkilde fra https://goforitcommunity.dk/
Hvis du er helt lost kan du prøve inde i hendes forum på FB. Der sidder en masse der er hjælpsomme og helt sikkert har prøvet det samme. Forummet handler om fbgrupper og content :) Men de kan sikkert hjælpe med alt muligt, hvis ikke en af de flinke og hjælpsomme i den her tråd ikke vender tilbage.
Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk