Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Loadtime og forbedringer af denne på prestashop webshop...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har lige testet min webshop via google loadtime tester, og der var nogle ting som den foreslog at jeg komprimeret, og alt muligt, jeg ikke har forstand  på hvordan man gør.

Er der nogen som har erfaring med hvordan man kan gøre sin prestashop webshop hurtigere, og mere effektiv, så hører jeg gerne fra jer, gerne med en beskrivelse på hvordan man gør.

Har googlet en del, og fundet en masse tips, som jeg også har forsøgt at anvende, men loadtime er på omkring 56/100 på pc og 48/100 på mobil enheder, så kunne virkelig bruge noget hjælp.

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder, at det drejer sig om http://brorsenwine.dk? Svartiderne fra din hjemmeside er ekstremt høje. Det kan skyldes kode (typisk plugins) eller serverne (PHP/database), men det er vanskeligt at sige udefra. Jeg ville tage en snak med din udvikler og dit webhotel, for at bede dem at undersøge sagen nærmere, så det kan blive løst. Det kører i hvert fald urimeligt langsomt lige nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv udviklet shoppen i prestashop, men vil lige tage fat i min hoster og høre, om der er fuld gas på.

Er der nogen som har forslag til hvad jeg som udvikler selv kan gøre for at få den til at arbejde hurtigere??

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Aktiver komprimering. Det kan du gøre ved i dit cPanel under Software & Services -> Optimize website -> Compress all content

Brug caching. Dette kan gøres ved at ændre i din .htaccess fil med mod_expires.c modulet.

Komprimer billeder. Dette kan gøres ved mange forskellige services: kraken.io, tinypng.com, imgopt.com osv.

Sørg for at dine JS filer loader async. I din HTML kode skal du blot tilføje "async" til dine <script> tags.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vil jeg klart gøre. I hvilken fil skal jeg ændre det der html kode vedr. JS?

Andre gode tips/must-do/vejledninger??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg så vidt muligt gjort det der er blevet  foreslået mig, er stadig igang med at komprimere billederne på mine produkter, men umiddelbart, er alt andet ordnet, men har stadig en load time på omkring 5-8 sekunder, og størstedelen af den langsomme loadtime er ventetid, ved selve domænet, altså det første punkt på listen, bruger http://tools.pingdom.com/fpt/ til at teste siden.

Hvad kan jeg gøre for at cutte ned på dette punkt? Alle billeder, slideshows, fb like funktioner og lignende tager ingen tid....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører mine kunders shops fra en server som er bygget til Pretashops.
Det er efter min mening der du kan lave det største løft på hastigheden.

Hvad bruger du af host?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Meebox, Prohotel 1

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)