Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videokamera til Thorborg

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Martin, Sony gemmer filerne som AVI (et meget lidt komprimeret videoformat) hvilket vel er standard?

Vores digitale Sony videokamera (ca 3 år gammelt, ikke-HD, 30 GB disk) gemmer MPEG-filer, der er lige til at overføre til pc'en.  Det kræver dog at blive sat i en mini-dock. Underligt nok har de ikke lavet mini-USB-stik direkte i kameraet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:31

Undskyld jeg hijack'er tråden.... Men det kunne være relevant Geeked

Jeg har set Aldi kører med et undervands-HD-videokamera til en ganske rimelig pris.... Jeg aner ikke helt præcist hvad jeg skal bruge det til.... Men jeg må og skal eje et undervandskamera.... Så er der nogen, der har erfaringer med det kamera?

I forhold til Martin er det måske ikke så relevant med et kamera fra Aldi.... Men det kan vel være det kan findes i USA også - ellers har de det sikkert som postordre et sted.... Så hvis folk kan sige god for det kunne det måske være en mulighed?

Jeg ved intet om filformatet, det bruger.... Men der skulle være mulighed for at overføre til youtube, så det kan vel ikke være jordens mest mystiske format....

Det har så heller ikke HDD, men kører med SD-kort.... Så lagerkapaciteten kunne godt være et issue....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:34

Fama:

I forhold til Martin er det måske ikke så relevant med et kamera fra Aldi.... Men det kan vel være det kan findes i USA også - ellers har de det sikkert som postordre et sted.... Så hvis folk kan sige god for det kunne det måske være en mulighed?

Han har måske også fundet et kamera i mellemtiden, for tråden er fra 2007 ;o)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:50

Obuni - House of Creativity:
Han har måske også fundet et kamera i mellemtiden, for tråden er fra 2007 ;o)

Ha ha.... Ja undskyld - det lagde jeg ikke mærke til.... Jeg må have fået hedeslag Skype-Blush

Men jeg var ikke den der gravede tråden op.... Jeg løb bare med på den, uden at tjekke datoen.... Hvilket vel kun gør mig til en tankeløs lemming :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08

Fama:

Men jeg var ikke den der gravede tråden op.... Jeg løb bare med på den, uden at tjekke datoen.... Hvilket vel kun gør mig til en tankeløs lemming :D

Hehe, jeg var bare heldig at studse over at det første indlæg var skrevet senere på formiddagen end hvad klokken var, da jeg læste det og så så datoen. Ellers ville jeg have været på vej ud over skrænten med de andre lemminger Cool

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:18

Har hørt man skal holde sig væk fra kameraer med hardisk, da du kan høre den hvis du gainer op for lyden. Derimod skulle kameraer med SD kort være gode :D

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)