Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bør jeg lave min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en stor drøm, om min egen webshop primært med smykker, og har derfor længe læst og undersøgt en masse herom.

I første omgang vil jeg gerne sikre mig en flot og professionel hjemmeside, der er rimelig let at redigere selv, samt lave selv.

Synes dog jeg er faret lidt vild i alle de muligheder der er rundt omkring, er der nogle i kan anbefale ? 

Mine krav er, at det skal være forholdsvist nemt at lave selv, gerne på dansk, ikke alt for dyrt, professionelt udseende og så vil jeg gerne have et dansk domæne.

Håber i kan hjælpe! :-) 

Har uden held forsøgt mig med en Opencard, simpelsite og Shopify (kan ikke få dansk domæne)..

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Hvad mener du med at du ikke kan få dansk domæne til Shopify?
Anyway, vi har bygget vores danske webshop i netop Shopify (og har .dk domæne), da det er et super brugervenligt system. Husk du kan altid trække på deres support både over chat og telefon til stort set alt...
Alternativt kan du forsøge dig med Wordpress kombineret med Woocommerce... Ligeledes super brugervenligt... Husk på, at der findes utallige tutorials både skrevne og visuelle til både Shopify og Wordpress...

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da sagtens få et dansk domæne på Shopify?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg vil helt klart anbefale dig at kigge nærmere på Wordpress. Wordpress er oprindeligt et blogsystem, som siden er blevet populært til at lave alm. hjemmesider og webshops i også. Webshop-systemet fås ved at installere pluginnet "WooCommerce". 

Wordpress og Woocommerce pluginnet er gratis, er oversat til dansk, og er vildt overskueligt og nemt at finde rundt i. 

Dertil kommer så design. Igen er wordpress ret smart. Der findes nemlig et hav af fede "temaer", som kan fås til stort set ingen penge (se evt. themeforest.com). 

Det kan nogle gange kræve lidt ekstra arbejde, at få disse temaer oversat helt, og opsat helt korrekt. Har man lysten og tiden, kan det godt lade sig gøre at ordne selv - ellers er jeg sikker på, der sidder nogle aminoer som gerne vil gøre det for dig, til en fornuftig pris. 

Held og lykke med dit projekt, og god weekend!

Mvh Uffe

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For 5000 kr. kan du komme i gang og få sådan en som f.eks denne: www.ottonia.dk eller denne http://millogco.dk/index.php og alt bliver lavet for dig incl logo. Kontakt evt. Canidev. www.canidev.dk det er dem som står for det. 100 kr. om måneden tager de for 24 timers support mener jeg det er. 

Super venlige, hjælpsomme mennesker der altid gerne vil gøre lidt ekstra for deres kunde.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Du kan tage et kig på denne side: http://billig-prestashop.dk

Her kan vi hjælpe dig igang med en funktionel shop for få penge. Derudover kan vi hjælpe med et design, logo, og evt andre specielle ønsker mod betaling.

Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  My Accessories Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen! :-)

Kan se der er flere, der nævner dette sted. Tror jeg må ind og læse lidt mere omkring! :-)
Er helt ny inden for området, så bare det er yderst brugervenligt :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)