Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en deprimeret iværksætter!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg har sammen med en kammerat det seneste stykke tid gået og arbejdet lidt med en idé omkring en webshop. Denne webshop skulle hovedsageligt bygges op omkring salget af snus, og vi var faktisk kommet så langt, at der ligger en rigtig fin forretningsplan klar.

Det hele spiller så indtil denne nyhed dukker op: http://www.b.dk/nationalt/man-maa-da-heller-ikke-en-snus

På kort tid er det hele faldet til jorden og vi har ikke mulighed for at starte denne idé op grundet, undskyld mit sprog, en fuldstændig åndssvag lov.

Er der slet ingen vej udenom, så det er muligt at køre videre på projektet, eller kan man på en eller anden finurlig vis få lov til at starte op alligevel?

På forhånd mange tak, og i øvrigt et rigtig godt og inspirerende forum!

Mvh.

Gerning93

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Nej det er der nok ikke og markedet i danmark er heller ikke så stort (går jeg ud fra)

Hvorfor ikke sælge til Sverige (de har sluppet uden om denne EU lov)

Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar, Wandersen!

Vi har lavet en grundig analyse af det danske marked, og vi ser et rigtig fint potentiale i det. Hvis man kigger på det svenske marked, så er det selvfølgelig også rigtig spændende, dog med nogle store konkurrenter der sidder solidt på markedet, men sådan er det jo alle steder..

Vi har hovedsageligt koncentreret os om det danske marked, og hele vores setup er egentlig klart. Derfor ærgrer det os ubeskriveligt meget, hvis denne lovgivning sætter en stopper for vores opstart.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær da glad for det lov kom før i gik helt igang !

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Man kan undre sig over at i slet ikke har fulgt med i medierne, der har længe været snak om et forbud. Det burde da ikke kommet bag på Jer når man ser på hvordan ryge lovgivningen er blevet strammet de seneste år.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Ravn og NextWeb i ovenstående.
Det er jo ikke noget nyt, 

I skal bare være glade for, at det kun er forretningsplanen der er på plads, og at det stadig er i (en eller anden form for) idéfase!

Og så lige en anden ting, bare af nysgerrighed, hvordan har I lavet en grundig analyse af det danske marked - og differentierer den sig fra Sundhedsstyrelsens undersøgelse (fra artiklen), som peger på at kun 6 promille af danskerne bruger snus (dagligt eller en gang i mellem)?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Uden at vide særlig meget om markedet, produkt og lovgivningen, vil jeg gøre opmærksom på at jeg kender en virksomhed i Silkeborg der lever godt af at lave snus. Måske er det værd at skabe en kontakt til dem?

http://dk.v2tobacco.com/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)