Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for bilvask i hånden?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvor i landet, du er placeret - men Bilvask.nu gør lidt i det (godt nok med vand) - hvis ikke du er decideret konkurrent, ville jeg nok prøve at ringe til ham. Blot lægge kortene på bordet (det har jeg gjort et par gange - og syntes man kommer længst med at sige tingene lige ud)
Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Birk1986:
Jeg har kigget lidt på din idé, og jeg tror altså ikke man skal være så hurtig til at skyde idéen ned som mange her inde ret hurtigt gør. I princippet kan alt sælges hvis bare ens forretningstrategi bliver gennemtænkt godt nok. jeg tror dog du bliver nødt til at gentænke din idé og sælge et produkt på flaske, så du spare mandetimer i selv at skulle ud og polerer biler for folk

STOP nu den tanke,,, at vaske bil hjemme kommer til at blive forbudt i Danmark også 

Vil i frem så er det bedre at finde på løsninger, som kan gøre det lovligt... og der tror jeg ikke i er,,, da det kræver nogle millioner at udvikle

/ Henrik 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Discover :
STOP nu den tanke,,, at vaske bil hjemme kommer til at blive forbudt i Danmark også 

Har du noget konkret på det, eller er det bare set i din egen lille krystal kugle? 

Discover :
Vil i frem så er det bedre at finde på løsninger, som kan gøre det lovligt... og der tror jeg ikke i er,,, da det kræver nogle millioner at udvikle

Uden jeg kender firmaet www.nanodrywash.dk så virker det ud fra deres hjemmeside som et ret miljøvenligt alternativ.


Derudover er en vaskehal jo ikke nok til at vaske en bil, vaskehallen er jo begrænset af kun at tage den ydre del af bilen, hvad med dørfalse, indvendig støvsugning, polering af vinyl, sæderens etc. Der er masser af tillægsydelser ved en "håndvask" der kan sælges med, som ikke kan lade sig gøre i en starand Shell vaskehal.

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det handler meget om geografi.

Der er nogle unge drenge der tilbyder bilvask, støvsugning, fælgevask og generel rengøring af bilen, godt nok med vand, sæbe osv i Lyngby Storcenter i weekenden og de har rygende travlt!

Mener de tager 1000 kr for sådan en omgang, også slipper man vist for p-billet mener jeg. 

Tror ideen er god nok, der kunne sagtens være et marked for det, men det kræver nok lidt finjustering. Også skal man man kunne gøre det et sted som fx Lyngby Storcenter hvor folk generelt tjener ret godt og hvor det er nemt!

De fleste i det område gider ikke vakse bilen og rydde op i den og har ikke tid. Her får de vasket og støvsuget, mens de handler!

Kun i provinsen man sætter en ære i at vaske sin bil i indkørslen med svamp og sæbe :-)

Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bilvask uden vand er jeg overbevist om bliver fremtiden.
Jeg er en af ejerne af Nano Dry Wash, og vi har arbejdet på projektet i et års tid. Vi åbnede ved Bilka 1.4.15 og der kommer flere de næste uger/måneder.

Udover at det er miljøvenligt, er det nemt og resultatet er langt bedre end vaskehal eller bilvask hjemme i indkørslen.
Men det skal ses, for at tro på det virker og virker så godt.

Hvis du gerne vil i gang med bilvask, har vi konceptet klar og vi kan hjælpe dig med at starte sin egen Nano Dry Wash.

Vi har efterhånden aftaler på plads med mange gode placeringer, og giver dig og andre ihærdige personer en mulighed for at blive selvstændige uden alt det administrative bøvl, med et koncept der virker, og hvor du næsten er sikker på at tjene langt mere end som lønmodtager.
Vi tilbyder også at hjælpe med finansiering. Din investering behøver ikke være mere end 20-30000,-

Så ring endelig eller kig forbi nanodrywash.dk hvis du vil høre mere.

Glemte jeg at sige..... Bilvask uden vand virker - og er fremtiden :-)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den by jeg bor i, er der 8 eller 9 firmaer med bilvask (tror) det er med damp.

Det lader til de har nok at lave.

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt tråden er gammel, men det er én af de første der dukker op på Google - Og denne kommentar kan jeg ikke lade være med at reagerer på. 

Altså, Henrik - Medmindre du køber de billigste bilshampooer fra Harald Nyborg, så sker der ikke grundvandet noget som helst. Langt de fleste bilplejeprodukter er 100% biologisk nedbrydelige - og skader altså derfor IKKE vores grundvand. Hvad Sverige har fundet på af lovforslag for 200 år siden kan vi ikke bruge til noget. De kommer nok også videre en dag :-) 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

xxkasper:
Medmindre du køber de billigste bilshampooer fra Harald Nyborg
Det var da en påstand som du på ingen måde har juridisk belæg for - så drop sådan nogle trusler. HN´s produkter har med 100% sikkerhed den nedbrydelighed som der er krævet i h.t. dansk lovgivning.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

xxkasper:
Medmindre du køber de billigste bilshampooer fra Harald Nyborg
Det var da en påstand som du på ingen måde har juridisk belæg for - så drop sådan nogle trusler. HN´s produkter har med 100% sikkerhed den nedbrydelighed som der er krævet i h.t. dansk lovgivning.

 

Ingen grund til blodstyrtninger, så få du bare pulsen ned igen - Jeg truer hverken nogen, eller noget. Det var for at sætte tingene i perspektiv og jeg tror du, såvel som alle andre forstod budskabet. 

Så er der iøvrigt stor forskel på, om et bilvaske-produkt ligger og halter rent miljømæssigt i lovgivningen - og så noget der faktisk ikke sætter nogen spor af noget i grundvandet.  

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

xxkasper:
Så er der iøvrigt stor forskel på, om et bilvaske-produkt ligger og halter rent miljømæssigt i lovgivningen

Hvad bygger du din påstand på ?  Enten overholder produktet gældende lovgivningen ellers gør det ikke.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)