Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam fra Amino "bruger" - Hvordan anmelder man det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fløng
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 25
Fra  KayRen Parcel Service Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kunne I ikke lave en mulighed for at anmelde spam i amino indbakken?

Jeg har lige fået denne fra "mrsuteeva"

_____

Hej
 Jeg er fru Tamara Uteeva, en enke fra Rusland bor i øjeblikket i London UK med min eneste datter Irina Uteeva, hun er 17 år, skriver jeg for at bede om din hjælp til at behage acceptere mit barn Irina i Guds navn og hjælp mig til at hæve hende op, jeg voksede op som forældreløs og nu en enke, jeg har ingen til at hjælpe med at tage sig af hende, fordi jeg var for nylig diagnosticeret kræft, og jeg har kun 2 måneder tilbage at leve, jeg don 't vil have hende til at lide igen, fordi hun har lidt meget siden død af hendes far og min sygdom, har vi et beløb på 2.000.000 millioner euro i en ramme i et vagtselskab, som vi har arvet fra sin afdøde far Tomaz Uteeva (min mand) Jeg er villig til at overføre denne kasse med penge til dig, mens du hjælpe min datter Irina til at komme over til dit land for at fortsætte sin uddannelse, og tage sig af hendes behov, indtil hun vokser op og være i stand til at tage vare på sig selv, hun er en dejlig barn og jeg vil ikke have hende til at lide længere, min mand folk forladt os og konfiskerede alle min mand ejendomme i vores land, og selv planlagt at dræber os på grund af deres grådighed, er vi gemmer her i Storbritannien, og det gør jeg ikke have noget at ske med min elskede barn, kan du hjælpe mig at acceptere hende som dit eget barn og give hende det bedste i livet, skal du gøre det, og Gud vil velsigne dig og din familie, Vi er villige til at tilbyde dig de 10% af den samlede penge, jeg fortalte dig om, hvis du hjælpe mig til at acceptere mit barn og træne hende for mig. Som jeg sagde før, jeg har kun to måneder at leve på grund af denne kræftsygdom.
 email os tilbage, hvis du vil hjælpe os (mrsuteeva@outlook.com)

Gud velsigne dig!
Tamara

----

Mvh

Søren

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det er ikke noget vi ser så ofte og hun er nu slettet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Fløng
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 25
Fra  KayRen Parcel Service Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)