Godeftermiddag :-) Jeg mangler en programmør som evt har lyst til at indgå i et partnerskab med mig. Jeg kunne godt tænkte mig at starte et internationalt community online. Det er inden for et specifikt område omkring skønhed. Det skal være et forum hvor man kan chatte, ligge billeder og videoer op og møde nye mennesker. Er der nogle her som kunne være interesseret i at høre mere, eller er der nogen som har en ide til hvor jeg skal gå hen? Jeg kunne også godt overveje at forhøre mig om hvor meget et sådant projekt ville koste at få lavet. Hvor meget skal man som programmør vide før man kan give et tilbud på dette? |
Hejsa Frk Hviid
Det er altid spændende med nye projekter, og din idé lyder da spændende.
Dit hovedproblem er nok, at det at starte Communities op er ret svært. Værdien i et Community ligger jo i at der er mange der deltager, og i starten er der jo som regel ikke mange deltagere (hvilket jo lidt gi'r sig selv), derfor er noget sådant altid op af bakke, men det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan lykkedes med det, men det kræver en hel del ben arbejde.
Rent teknisk er det ikke svært at lave sådan et Community, men djævlen ligger jo som altid i detaljen. Men har du lyst så er du da velkommen til at kontakte mig, så kan vi jo tage en snak om hvad dit behov er, og så kan jeg gi' dig et prisoverslag.
Send mig evt en PB, en mail på mhn@mhn-consulting.com eller et kald på 3053 1351
//Morten