Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få en designerelev til at lave en opgave/projekt om et design man ønsker at producere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Jeg kom lige til at tænke på en ting. Jeg er en ny og ung iværksætter som er igang med at lave en produkportefølje til min webshop, og er i den forbindelse igang med at udvikle nogle tekstil produkter (primært sports produkter) som jeg har mulighed for at få produceret i udlandet. Da jeg ikke har det helt store starts kapital tænkte jeg på om ikke man kunne få en elev fra en designerskole til at udvikle et design, måske i forbindelse med et projekt de skal lave. Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer omkring dette, eventuelle forslag og hvorvidt det lyder sandsynligt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 12:00

Hvorfor ikke udskrive en lille design konkurrence til elever på div. designskoler, så får du flere bud på din opgave.  Tænk hvilken prestige det er for en elev at få sig design virkeliggjort.   

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:08

Det lyder som en god idé,jeg bør overveje. Jeg er bare ikke så glad for at slynge min idé ud til højre og venstre, da det det jeg ønsker at få lavet kun findes i et mindre omfang, og er noget ´nyt´. Kunne man evt. sætte en annonce op på skolen hvor man kan mødes med eleverne over en kop kaffe fx. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)