|
Jeg har åbnet lige op for private beskeder :-) |
Okay ... åbne så jeg kan skrive en PB til dig ... eller har du en mail jeg kan fange dig på?
-Jimmy
Debat
|
Jeg har åbnet lige op for private beskeder :-) |
|
Okay ... åbne så jeg kan skrive en PB til dig ... eller har du en mail jeg kan fange dig på? -Jimmy |
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!
Du har ny besked :P |
|
Jimmy du er en supermand :-) Var du her lige nu, ville det være med kysser og krammer ;-) Har brugt ....... mange timer på det. Fedt Fedt Fedt og TUSIND tak - det virker :-) |
ARMEN altså ... HELT perfekt jo! Men ja - jeg var lige ved bare at sælge uden moms ... det var jo ikke "min skyld" ... :P he he .... Kender følelsen ... så er det bare igang med næste udfordring! :-D Mange hyggelige hilsner Jimmy |
|
Hej allesammen Jeg har præcist samme problem - og har pga. denne tråd opdaget, at jeg også mangler samme linie i databasen. Jeg har ellers lavet en testopsætning af woocommerce i en anden installation af Wordpress - og der virker det og linien er der. Hvordan får jeg kopieret/lagt den linie ind? (Jeg er helt ny mht databaser) Og tak for at dele denne løsning - jeg var ved at blive tosset! :) Mvh David - |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
|
Hej... jeg kan se på det hele jeg har samme problem. har brugt dagevis på at finde løsning, indtil jeg fandt denne tråd. MEN! Jeg fatter altså nada af de I skriver. Database... Importere osv.. Jeg har Meebox og har cpanel, så burde vel have adgang? Men hvordan og hvor tjekker jeg om den der ting mangler? |
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.
|
Hej Rasmus, Jeg kender desværre ikke Meebox ... men har du ikke adgang til noget DB administration? MySQL eller andet med SQL? Mange hyggelige hilsne Jimmy |
Jo jeg har da... Så jeg lige. Haha. |
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.