Hej alle, |
Ingen som kan hjælpe?
Hej alle, |
Denne bog kan varmt anbefales og besvarer alle dine spørgsmål: Company to America af Toke Kruse fra Billys Billing, Mvh Pernille |
Jeg siger tak! :-) Har du mulighed for at fortælle mig kort omkring mine spørgsmål? Synes ikke jeg gider og læse en hel bog for at få et kort svar om jeg kan / skal blot oprette en filial eller hvad jeg skal gøre. |
det er ikke så enkelt, der skal en del penge bag hvis du skal ha lov til at flytte til USA og oprette noget som helst så start læsning eller ring til den amerikanske ambassade du kan også google -Starte firma i USA - og der er masser af tråde, herunder også gamle amino tråde type http://www.amino.dk/forums/t/139823.aspx Venlig hilsen John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Det vil jeg meget gerne, hvad nr kan du kontaktes på? |
Jeg tror ikke det er nødvendigt for mig og starte et firma? Jeg har et dansk firma som sælger til USA.. Der burde være en mulighed for at jeg kan flytte der over for at styrke mit salg? |
Jeg tror bogen kun er på 25 sider, så meget overskuelig. Den kan lånes på biblioteket, og der er gode referencer i bogen. Selve processen om at få et visum til USA er lidt besværlig, og dyr, men ikke umulig. |
Det er immigrationsmyndighederne du skal arbejde med og de ser ikke på hvad der er nødvendigt for dig eller hvad der virker fornuftigt, men de kører efter et sæt helt fast regler. De 25 sider som bogen er på er ingen ting i forhold til papirarbejdet du skal igennem. Jeg har et ringbind af den tykke slags fyldt med dokuntation fra min sag. |