Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos Smile

Jeg er igang med at realisere en ny ide, til hvilket jeg skal bruge en hjemmeside der skal kunne følgende:

- Mine kunder skal kunne oprette en bruger og password på siden

- Hver kunde skal kunne udfylde brugerprofilen med forskellig information om deres virksomhed (Lokation, Type virksomhed etc.)

- Enhver anden (herefter anonym) skal kunne komme ind på siden (uden at logge ind) og søge på ovenstående informationer, hvorved der så skal komme resultater frem på de af mine kunder der opfylder søgekriterierne.

- Anonym skal så kunne sende en forespørgelse til min kunde via sidens opsatte SMS/e-mail funktion. (Altså ingen kontaktoplysninger skal være synlige)

- Kunden skal så kunne bekræfte foresprøgelsen via min side eller den mail/sms der er sendt.

Jeg har som udgangspunkt ingen ide om hvor kompliceret dette er, men synes at have set samme princip på mange andre sites (fx. nogle dealsites og sider hvor man kan hente håndværker tilbud mm.)

Hvis du er programmøren der finder ovenstående opgave overskuelig vil jeg meget gerne høre fra dig (privat besked), og du er velkommen til at udfordre mig på indholdet hvis du har et godt forslag til en alternativ opbygningen. Mit budget ligger på ca. 5000.

På forhånd tak.

Mvh.

Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 01:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)