|
Hej, jeg leder efter folk der kan producere vinduer, med en ny teknologi i. ser frem til at høre fra jer, mvh |
Prøv at skriv så vi andre har en chance for at forstå hvad det er du mener, men det du skriver.
Debat
|
Hej, jeg leder efter folk der kan producere vinduer, med en ny teknologi i. ser frem til at høre fra jer, mvh |
|
Prøv at skriv så vi andre har en chance for at forstå hvad det er du mener, men det du skriver. |
|
Sorry, kan godt se det er ulæseligt. Det jeg vil lave er et vindue, som skal forbindes med en app. Der skal derfor sidde en sensor inde i vinduet, meningen er så at der sidder en form for ''plade'' i vinduet, som kan gøre det hele mørkt. På den måde undgår man gardinder, og du kan evt. via appen sætte en timer på, fx: Jeg vil gerne have det skal være mørkt kl 23 og lyst igen kl 7 imorgen tidlig, så gør den det automatisk, fordi den er forbundet med en sensor. Pladerne kan være i alle farver.. Håber det var lidt mere forståeligt... |
|
En lignende løsning mener jeg allerede Velux vinduer tilbyder. |
|
ikke hvor det er connected med en app.. meningen er at den plade der skal være inde i mellem de 2 ruder.. Men spørgsmålet er jo hvordan man undgår at vinduet punkterer. |
|
http://www.velux.dk/inspiration/experience-app Velux har allerede deres svar på det + de er den største vindueproducent i hele Europa men skriv dog til dem og se om du kan give dem noget de måske ikke selv har tænkt over. Mvh Jonas Birk |
|
Der er jo en grund til at der er to (eller tre) ruder, og umiddelbart tror jeg ikke "bare du kan smide en plade ind i det mellemrum :-) Men hvis jeg var dig ville jeg tage fat i en vinduesfabrik. Dem findes der rigtig mange af. Nogle få af de danske kunne være
Velfac KPK Rationel JVK
|