Nu har jeg fået bestilt pbs' betalingsmodul og er ved at forsøge og integrere det selv. Men det er sgu da noget af en omgang teknisk forvirrende ævl der står i pbs' egen korte manual...
Er der nogen der kender til en manual i at integrere det på en simpel måde...? Jeg har ledt nettet tyndt efter sådan en, men det eneste jeg kan finde er folk der gerne vil tage et månedligt gebyr for at sætte det op...
et link til en vejledning ville være en stor hjælp.... ?!
Målgruppen for den manual du har læst er den samme som målgruppen for modulet. Betalingsmodulet er ikke tiltænkt at man selv roder med det, men derimod at en programmør gør det. Det er ikke meningen det skal være nemt.
Shit, så har jeg begivet mig ud i noget som jeg troede var rimelig nemt og ligetil... det kunne de godt have advaret om... De havde ellers en fin demo, som så ud til nemt kunne kopieres og integreres...
nå, nu forsøger jeg mig lige selv... hvis det går helt galt, er det så noget du har rodet i før og evt. kunne sætte op ?! Jeg skal ikke bruge det i en større løsning, bare på en enkelt side...
Jeg har nok en programmør der kan gøre det for dig på et par timer,(ved ikke lige om jeg selv har tid dog ... ) men det kommer meget an på hvad du ønsker om det kan lade sig gøre. Du havde numre og lign. fra pbs?
Er det ikke noget, du skriver om i bogen "Webshop hvordan"? Der står da, at "Den gennemgår alle områder inden for det at starte en webbutik. "
Nej spøg til side. Hvad er det, du har problemer med? Hvor langt er du? Har du et link til det... Kan sikkert godt hjælpe. Nu skriver du pbs betalingsmodul - kan du ikke uddybe det lidt? Bruger du ikke Freeway eller quickpay eller noget?