Tak for din interesse Vi er kommet rigtig godt i gang i Horsens. Lige været i lokal avisen samt Radio Horsens. Lige nu bruger vi kræfter på at franchise vores koncept og har løbende samtaler. Mulighederne for opstart er rigtig gode, så Hvis det lyder interessant kan du ringe på: 22995144 eller sende en besked retur.
Jeg har aldrig helt forstået det geniale ved de her sprut-koncepter. Hvis man bor i den indre by hvor udbringerne opererer, hvor langt kan man så have til en kiosk, tank eller 7-elleven?
Og skal man ikke være ekstrem doven (eller fuld), hvis man betaler 249,- for en kasse øl eller 199,- for en Barcardi Razz....?
Nå, det er sikker mig, som bare er for nærrig til den slags services :-)
Jeg har aldrig helt forstået det geniale ved de her sprut-koncepter. Hvis man bor i den indre by hvor udbringerne opererer, hvor langt kan man så have til en kiosk, tank eller 7-elleven?
Jeg må tilslutte mig din vurdering, og de garvede festaber har for længst lært at sende almindelige taxa´er i byen efter smøger og sprut,
Well, den by jeg bor i lukker alt senest klokken 22.00 om aftenen udover selvfølgelig diskotekerne i byen. Den nærmeste by der har åbent efter klokken 22.00 er så Thisted hvor der er 43 kilometer eller Aalborg hvor der så er 47 kilometer. Ganske dyrt i taxa må man sige, så mon ikke nok der er potientiale i de rette " bondebyer ".