har brug for en dygtig advokat som er vant til at håndtere sager omkring moms og SKAT. Det er ret uegnet, så vil påskønne hurtige referencer hvis muligt.
Tak for hurtigt svar. Men jeg har ik så meget tid og ville hellere have reference til en direkte advokat som man har hørt godt om vedr håndtering af sager omkring moms osv
Hvorfor er du altid så forhippet på at anbefale agera? der handler det jo kun om at få den laveste pris, ikke nødvendigvis den bedste service / ekspertviden.
Tak for hurtigt svar. Men jeg har ik så meget tid og ville hellere have reference til en direkte advokat som man har hørt godt om vedr håndtering af sager omkring moms osv
Lige et spørgsmål, når du skriver du har brug for en advokat, er det så fordi Skat har stævnet dig eller måske har pålagt dig en afgiftskorrektion?
Jeg er af den opfattelse det er overkill (og ofte meget dyrt) at bruge en advokat til løsning af problemer (indenfor skatte- og momsretten), som ikke decideret er et skridt fra en domstol.
Jeg er af den opfattelse det er overkill (og ofte meget dyrt) at bruge en advokat til løsning af problemer (indenfor skatte- og momsretten), som ikke decideret er et skridt fra en domstol.
Fuldstædig enig med dig i at det kan blive en meget dyr fornøjelse at bruge en advokat.
Hvorfor er du altid så forhippet på at anbefale agera? der handler det jo kun om at få den laveste pris, ikke nødvendigvis den bedste service / ekspertviden.
Agera har samlet over 2.000 ratings af danske revisor- og advokatfirmaer og hjælper derfor med at finde den bedste revisor eller advokat til brugernes individuelle behov. Det handler om meget mere end blot pris.