Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr nummer , udland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa håber i kan hjælpe mig :) jeg vil starte en lille webshoop , sagen er den at jeg har fundet en grossist i udlandet (eu) vi er blivet enig og alt der høre til pris-fragt osv ,men jeg kan ikke handle med mindre jeg har et cvr nummer :( er det en løsning på dette ? Og er det muligt på dagpenge -kan man låne et cvr nummer indtil man får produktet og tester marked ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:20

du må høre dagpengekontoret men det normale svar er NEJ - Man kan få ok til bibeskæftigelse men det er ikke let som det du beskriver - dagpenge er generelt ikke til at købe produkter og teste marked med, men prøv om du ha bibeskæftigelse for at komme igang

Hvis du "låner" og bliver taget i at arbejde med et sådan projekt, uanset du synes det er lille, så kan du risikere dom for socialsvindel, så er man på dagpenge skal man spille med åbne kort overfor dagpenge kontoret, alt andet kan koste

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Apr 15
Skrevet kl. 19:59

Tak for svar :) hvad med en hobby virksomhed ?jeg kommer max til at tjerne 3000 kr mdr måske mindre , jeg regner dog stærkt med at komme i arbejde indenfor 2 -3 mdr , kan min ven som har et bageri købe ind for mig !

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:10

Det kan vi da ikke afgøre  det er KUN din a-kasse  dagpenge kontoret der kan svare om du kan få OK til bibeskæftigelse og CVR med modregning af din indtægt KUN dem - læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/supplerende-dagpenge-bibeskftigelse.html 

Hvis din ven køber og du opdages i at drive noget via ham, så kan du få taget dagpenge for hele den periode du har haft dem i, så træk vejret og vent eller lad være med at spørge her i alle fald - kun dagpenge kontoret hvis du vil spørge

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Apr 15
Skrevet kl. 10:02

Har undersøgt det hele nu, jeg venter til alt er på plads og sin rette :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)