Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøs kompagnon med stort talent indenfor webudvikling søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære iværksætter,

Først velkommen og på forhånd tak for din tid og lyst til at læse mit indlæg.

Jeg har i de seneste 6 år leget med iværksætterdrømmen. Dog uden at tage nogle voldsomme skridt, og har i de seneste 2,5 år gået med den samme idé, hvor jeg nu mener at tiden er moden til at sætte i gang. Dette bl.a. da jeg selv er ved at være ovre den mest tidskrævende periode som "nybagt" far til pseudotvillinger og samtidig da jeg har fået etableret en tilværelse, hvor der er økonomi og tidsmæssigt overskud til at udleve iværksætterdrømmen.

I nedenstående kategorier vil jeg kort opsætte nogle rammer og en del info.

Iværksætterdrømmen

Der går ikke en enkelt dag hvor jeg ikke forfølges af tanken om at være selvstændig. Men jeg har også måtte værne mig med tålmodighed, Motivation er en kæmpe stor del af den personlige succes, og trods at man dagligt læser utallige iværksætternyheder med overskriften "Bare spring ud i det". Så er jeg af den konservative og gamle overbevisning at ting tager sin tid, og ikke mindst at de skal gøres med omhu.

Tidligere har jeg selv været selvstændig sportsmassør. Men har ellers altid beskæftiget mig med service og salgsjobs både pr. telefon og eye to eye. I dag lever jeg af at sælge forsikringer til erhvervskunder (både mindre og større virksomheder), og har 4 års erfaring og uddannelse indenfor forsikringsverdenen. Et job jeg trives i og som jeg er glad for.

Men også et job hvor jeg alt for ofte spørger mig selv "Hvorfor ringer du canvas for at sælge andres produkt, når du kunne ringe canvas for at sælge dit eget produkt?" - "Og hvorfor skulle du ikke kunne sælge dit eget produkt, hvis du kan sælge deres produkt?".

Det jeg personligt savner i min daglige arbejdsbobbel er den frie leg. Muligheden for at implementere og ændre i arbejdsgange. Personligt bliver jeg et rigere, klogere og mere spændende menneske af at bestemme selv.

Idéen

Jeg tror naturligvis 110% på at min idé vil være et succeskriterie. Og jeg mener at den allerede store helt oversete efterspørgsel er stigende. Men selvsagt ønsker jeg ikke at løfte sløret for min kærkomne iværksætteridé, da jeg ved at den skiller sig markant ud fra det eksisterende og u attraktive marked. Selv vil jeg stå for en stor mængde administrativt arbejde, markedsføring samt salg af produktet. Hovedproduktet er en serviceportal.

Er du min nye kompagnon?

Kort fortalt søger jeg en webudvikler som kunne have interesse i at være delejer af en større portal. Erfaring indenfor området vil være et enormt plus. Men er du nyuddannet eller jobsøgende, og mener du at du på selvstændig vis kan få en hjemmeside af høj kvalitet op at køre, uden store økonomiske midler og ekstern rådgivning, så er du allerede godt på vej.

Målet er at kunne leve af dette hurtigst muligt, og forhåbningen og troen er også til at det på kort sigt kan udvikle sig til resten af Europa og dele af verden.

Har ovenstående vakt din interesse, så send mig en privat besked og fortæl lidt om dig selv. Lidt om hvad der driver dig, hvilke personlige redskaber du har til at løse opgaven og hvad du tidligere har beskæftiget dig med.

Igen tak fordi du læste!

Med venlig hilsen

Mads N.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)