Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab et bedre sted at arbejde med kaffe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

GIV DIG OG DIT TEAM DEN ”GO JUICE” I HAR BRUG FOR! Coffee

Som selvstændige drikker vi meget kaffe! God moral og produktivitet er (mere end nogensinde) hængslet på én ting, nemlig kaffe. Kaffen er derfor blevet uhyre vigtig for din virksomhed: Kaffen kan faktisk gøre mere skade end gavn for kontorets moral.

Coffee Mill leverer kaffeløsninger til virksomheder og medarbejdere, som værdsætter god kvalitet, og ikke har noget imod at tage et øjeblik til at forberede kaffen. Med et kaffeabonnement fra Coffee Mill, får I leveret fremragende kvalitetskaffe direkte til Jeres kontor. I skal blot vælge det antal, I har brug for og vi sender dernæst dine hele kaffebønner - så teamet kan nørde med kaffen og elske at komme på arbejde hver morgen! 

"Jeg elsker mit job, min chef er god, men kaffen er endnu bedre. Jeg arbejder så meget hårdere, og jeg er så meget gladere nu, hvor de giver fantastiske kaffe!"
- Din medarbejder (næste måned)

Psst! Få fuldt momsfradrag ved at server kaffen for dine kunder. Det gælder derfor om, at drikke rigtig meget kaffe, når du har kundemøder! Cool

HUSK: Det eneste, bedre end at nyde en GOD kop kaffe, er at tilbyde en til andre!

LÆS MERE PÅ COFFEEMILL.DK & BESTIL DIN TEAMETS ”GO JUICE” ALLEREDE NU!

Benyt rabatkoden: ”amino” og få 10% hver måned! 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det er et rigtig spændende projekt du har gang i der :-) Ingen tvivl om at et abonnement på kvalitetskaffe kan være en rigtig god måde at forkæle medarbejdere og være med til at give et godt førstehåndsindtryk til kunder under kundemøder.

God stil med Amino rabat og held og lykke med projektet :D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:
God stil med Amino rabat og held og lykke med projektet :D

Hej Kasper

Mange tak for de fine ord. Jeg glæder mig også meget til at arbejde videre med projektet og se hvor det ender :-) Held og lykke til dig også!

Kasper Toxvig:
Ingen tvivl om at et abonnement på kvalitetskaffe kan være en rigtig god måde at forkæle medarbejdere og være med til at give et godt førstehåndsindtryk til kunder under kundemøder.

 Præcis min tanke og hvad jeg håber dette tilbud kan give af værdi for de mange selvstændige her på Amino. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)