Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bog om WordPress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået skrevet min nye bog om WordPress færdig - fået den trykt, klar på lager og kan nu sendes. 

Det er en bog til WordPress begyndere

Det er ikke første gang jeg skriver en WordPress bog - jeg var faktisk den første tilbage i 2010, til at skrive en dansk bog om WordPress. Det var via Forlaget Libris. 

Denne bog er en selvudgivelse, da jeg ikke kunne forene mig med måden Libris hæfterne skulle skrives. Jeg vil nemlig gerne give en meget bedre forklaring på, HVORFOR du skal trykke på de forskellige knapper i WordPress, fremfor bare at vise "klik her". 

Jeg har undervist i WordPress siden 2006 - alt den erfaring har proppet ind i WordPress for Begyndere. Og den er testet af på et par kurser inden udgivelsen - så det er en gennemarbejdet bog. Det giver dig en struktureret bog til at komme i gang med WordPress. 

Den kan købes som ebog til 199 kroner eller som trykt til 299 kroner. 

Jeg håber du vil tage godt imod den - og hvis du kender en der bøvler med WordPress, så send ham forbi hjemmesiden. 

Du finder bogen her - http://wp-manual.dk

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Genialt... Kommer du ind på emner som cache, komprimering og generelt hastighed med bogen?

Vh. Deniz

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med så noget som installering af wp?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig godt, kommer du ind på hvordan man kan tilpasse og rette i temasiders layout og lave sine egne tema-skabeloner?

f.eks. hvis man vil ændre på logo/foto/tekstbox-placeringer :-)

Mvh Lars V

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er en bog for begyndere - at skulle lave ændringer i sine tema-skabeloner er for avancerede. Typisk noget en webdesigner klarer for dig. 

Der er dog i bogen, hvordan temaer og tema-indstillinger fungerer. Så alt hvad du kan gøre fra administrationen er der tænkt ind. Men husk, der findes over 10.000 forskellige temaer, som alle gør tingene forskelligt. Så det er kun 1 tema jeg gennemgår, for at tale lidt om generelle termer. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magic

Der er beskrevet meget udførligt, hvordan du installerer WordPress.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz

Jeg har lidt om hvordan du laver caching - men ikke ret meget. Det er en begynderbog og jeg vil nødigt forvirre alt for meget. :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)