Hej Aminoer, Jeg har drevet min egen programmeringsvirksomhed i 2 år, og søger nu en virksomhedspartner, som kan være med at løfte virksomheden til nye dimensioner. Virksomheden driver jeg i min fritid, da jeg er igangværende softwareingeniør-studerende på Aalborg Universitet - som naturligvis tager en del tid af min tid. Igennem de 2 år har jeg arbejdet med freelance-opgaver for virksomheder som Nyfors Enterprise, RTX Telecom og en række mindre virksomheder. Jeg har det seneste år bevæget mig over i Webshop-løsninger, hvor jeg især har opbygget erfaringer med Wordpress / WooCommerce - med tilpasninger af eksisterende plugins eller themes. Jeg er idérig, og tror inderligt på, at alt kan lade sig gøre - bare der er en vijle. Derfor siger jeg næsten altid ja til alle opgaver/udfordringer, uanset om jeg har erfaring på det specifikke område eller ej (naturligvis oplyser jeg kunden om mit kompetanceniveau på området, inden vi indgår en aftale). Hvad jeg håber på at finde, er entusiast i slut-20'erne - start-30'erne. Det er vigtigt at du har modet og lysten til at drive dit eget, hvor du tilgår dine opgaver med største passion og perfektionisme. Det er vigtigt at du har et indre drive, hvor det er essensielt for dig, at kunden er fuldt ud tilfreds med det leverede slutprodukt. Ligeledes er det vigtigt at du ser anstændig ud, behandler folk ordentligt, og at du er udadvendt. Det er et plus (men ikke et must), hvis du har programmeringserfaring, omend det er til hjemmesider (php, asp.net, html m.v.) eller mere applikationsbaseret C#, c, python. Det vigtigste er faktisk, at du har lysten og viljen til at lære noget nyt, og ikke giver op blot fordi tingene driller. Jeg er bosat i Aalborg, og håber derfor på at finde en person i samme område. Dermed ikke sagt, at det absolut skal være Aalborg, men det ville da være en fordel, hvis vi havde mulighed for at slå hovederne sammen i ny og næ, uden at det skal være en hel dagsrejse. Den hurtige og trivelle kontakt ville naturligvis bare ske over Skype eller lign. Jeg går og har en masse idéer og projekter jeg gerne vil føre ud i livet; og når der desværre kun er 24 timer i døgnet, er det svært at finde tid til det hele. Der er selvfølgelig en masse ting i oplægget jeg har undladt, for ikke at skrive en hel afhandling, så håber at vi kan tage en snak om det - til dem der nu måtte være interesseret. Håber på at jeg har vækt din interesse. Jeg syntes selv, at jeg har en masse at byde på, og det håber jeg også du har :-) - så start med at skrive til unicco33(a)gmail.com så finder vi ud af det :-) |
Søger partner til min (programmerings)virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)