Jeg har hørt om et par stykker - er selv en af dem - der opgav at sætte Mailchimp op på grund af tekniske problemer. Min pointe er ikke, at man skal holde sig fra Mailchimp, men at det bare skal virke. Hvis opsætningen ikke er nem og fungerer perfekt fra starten, er det ligegyldigt, om man sparer et par kroner.
synes selv Mailchimp er ganske nemt at sætte op, problemet med Mailchimp og andre self service løsninger er at supporten er ekstrem langsom hvis man har behov for dette, samt at disse systemer ikke leverer ligeså godt til inboxen som andre systemer. Jeg siger ikke leveringsevnen er dårlig, men bare et par procent dårligere kan betyde rigtigt meget hvis man driver en webshop.
Eksempelvis bliver man aldrig spurgt om at opsætte spf verificering når man opretter en konto hos mailchimp, hvilket kan have indflydelse på leveringsevne.
Det er ikke et plugin du skal bruge. Ligesom med mailplatform skal du i mailchimp oprette en RSS driven campaign. Det er rimeligt selvforklarende når du under Create Campaign vælger denne type kampagne.
For at illustrerer hvor nemt der er tog jeg din URL og anvendte Mailchimps Rss driven campaign opsætning. grunden til at du ikke behøver et særligt RSS Plugin er at dette allerede er standard i Wordpress også på din side.
Jeg håber min support har hjulpet dig - ellers vil jeg gerne selv kaste tid efter noget sparring.
Vi kan automatisk tage dine artikler, lytte efter hvornår der er noget nyt, og parre det med dit design - og sende kampagnerne afsted på tidspunkter du har bestemt forud.
Tilmeld dig her, så ringer jeg personligt til dig -:)