Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at skabe Danmarks mest overskuelige backup program?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen,

Jeg har brugt de sidste par måneder af min fritid på at kode et lille backup program (Backy).
Mit mål er at tilbyde helt almindelige mennesker et nemt og overskueligt værktøj, til at foretage en ganske almindelig backup af sin PC.

Inden jeg gik igang med projektet undersøgte jeg markedet for allerede eksisterende backup systemer, og der findes selvfølgelig rigtig mange.
Men det jeg tit ser, er at programmerne er fyldt med mange overskydende funktioner som gør det svært at benytte, og samtidig virker uoverskueligt for den helt almindelige bruger.

Backy er i beta stadiet lige nu og jeg mener det er på tide at få andre end mine venner og koleger til at bruge det.

Jeg søger derfor en/flere der kan se samme potentiale i dette program som jeg kan, og som vil hjælpe med at få programmet ud til brugerne.
Er der nogen der har lyst til at bruge lidt af sin fritid på at tage del i dette projekt? 
Et firma / en person, som vil dele projektet og tage sig af markedsføring, mens jeg fortsat udvikler på programmet.

Hjemmeside: http://www.Backy.dk 

Mvh Morten B

Jeg er klar over at Chrome samt Firefox kan markere programmet som farligt, dette skyldes at den nye version ikke er certificeret, så derfor kender de forskellige browsere hverken udvikler eller programmet. Jeg arbejder på at få programmet certificeret.

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 17:06

Det lyder super interessant! Men lige for at forstå det, tager den så backup i skyen, eller er det ned på en harddisk kunden allerede har?

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:11

Hey Andreas,

Lige nu tager programmet backup til et lokalt medie, som f.eks. en ekstern harddisk, usb, netværksharddisk. 

På sigt vil jeg gøre det muligt at lave backup til Cloud, enten til kundernes egen dropbox, skydrive eller lign. Eller benytte en Backy hosted Cloud løsning. Det sidste vil dog kræve et større samarbejde med en hostingpartner. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)