Halløj herinde. Er i den kedelige situation at jeg lige har opdaget at jeg skylder 51.000kr. i moms, Fik øjnene op for det da de tilbageholdte min overskydende skat for at dække det. Jeg oprettede d. 01.03.2013 en enkeltmandsvirksomhed da jeg ville til at drive webbaseret virksomhed, det blev dog aldrig ført ud i livet og virksomheden nåede aldrig at få hverken bankkonto eller nemid. alligevel har de fortrykt kvartal moms til 8000kr. + renter og gebyr og det er så løbet op i over 50.000 på nuværende tidspunkt kan det virkelig passe at jeg skal betale beløbet når der aldrig har været 1kr. inde eller ude af firmaet?? og kan det passe at skat bare kan gøre sådan uden hverken at sende mig et brev omkring det enten i eboks eller i min postkasse?? skal siges at jeg har rettet alle kvartalerne til 0kr. og at firmaet er opløst?? håber der er nogen herinde der ved hvordan jeg kommer bedst ud af den her kedelige situation. mvh. |
Hvis du aldrig har omsat en krone, så er dette en fejl.
Ring straks til skat, eller kontakt dem via en advokat - og få dette fortalt til dem - at du gerne vil se moms grundlaget dette er baseret på, da det nok er beregnet på forkerte data.