Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce, Checkout med ekstra tjekbox?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg sidder og ved at ligge sidste hånd på min nye WooCommerce shop (den første). Jeg har et lille problem jeg ikke kan finde en løsning på! 

Når folk køber min vare (har kun en) blive de tilbudt et gratis prøveprogram. Jeg ville bare havde en tjekbox på checkout side (kasse) hvor de kan sætte hak, hvis de gerne vil havde det ekstra. Hvordan kan jeg lave sådan en?

jeg har kigget på nettet og måske fundet en kode, med forstår det ikke og heller ikke sikker på det overhovedet er det. Håber du kan hjælpe mig!

Mvh
Jesper  

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nok nød til at forklare funktionen af den checkbox , for selve checkboksen er jo nem at lave, det blot: 

TEST: <input type="checkbox" name="NAVN" value="VÆRDIEN">

og skal den være checked by default:

TEST: <input type="checkbox" name="NAVN" value="VÆRDIEN"  checked>


Du skal nok have gang i noget PHP hvis den skal kunne noget i forhold til din ordre oveni.
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har misset en / i enden af input feltet.

<input type="checkbox" name="NAVN" value="VÆRDI" />

<input type="checkbox" name="NAVN" value="VÆRDI" checked />

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Checkboxen skal vise at bruger/kunden har sagt ja til det ekstra, ikke andet. Deres data skal jeg efterfølgen flyttes over til et andet program, men det skal jeg selv gøre manuelt.

Så virker den kode du har skrevet ikke? 

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du nød til at sende værdien med i din ordre for at du kan se om de har valgt det til eller fra. 

Du kan gøre det via en HTTP request eks.

Der er flere løsninger på det , kun også være et "produkt" som tilvælges via den checkbox. 

Uanset hvad skal du have gang i lidt kodning.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sehested Jensen:

Checkboxen skal vise at bruger/kunden har sagt ja til det ekstra, ikke andet.

 

Hej Jesper.

Du går ind under Woocommerce – Egenskaber - Tilføj Nyt Attribut – Eks. Nej Tak eller Ja Tak

Under produkt – vælg Egenskaber og opret dine Attributter der. Så skal kunden vælge Nej eller Ja.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Update: Har fået det til at virke Tak for hjælpen begge to :) 

Hej Niels, 

Mange tak, jeg har gjort det du skriver, men opleve stadigvæk lidt problemer :/ 

Woocommerce – Egenskaber - Tilføj Nyt Attribut – Eks. Nej Tak eller Ja Tak

Under produkt – vælg Egenskaber og opret dine Attributter der

Så kommer det til at se sådan her ud. Det kan jeg desværre ikke bruge. Har også prøvet ikke at sætte hak i "synlig på produktetsiden", så er den bare helt væk. Det er sikket bare et lille hak, et sted jeg ikke kender til :)  

Jeg ved ikke om det skal det gør en forskel at det produkt jeg sælger er virtuel.

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)