Jeg overvejer, hvordan jeg lettest kan håndtere mit regnskab. Sagen er den, at jeg er ved at starte en webshop, hvor jeg gør brug af dropship. Billys Billing har en integration, som jeg har tænkt mig at bruge til at få automatiseret mine salg. Sagen er bare den, at jeg også gerne vil have automatiseret mine varekøb. Da jeg får rigtig mange fakturaer fra leverandørerne (på grund af dropship-samarbejdet), kommer det til at tage meget lang tid, hvis jeg selv skal indtaste alle fakturaerne i Billys Billing. Hvordan kan jeg løse mit problem? Mvh Kasper |
Hej Kasper
Jeg har også en webshop, med lidt samme problem. Jeg har bedt min leverandør, samle mine køb i en samlet månedlig faktura, sådan at bøvlet bliver mindre.
Men ellers syntes jeg det går meget hurtigt, hvis man har mange regninger fra den samme leverandør, så har den husket alle oplysningerne.
Jeg lytter lige med, hvis der er nogen der melder ind med noget nemmere... :)
De bedste hilsner fra
Thorbjørn :)