Hej Amino Jeg er i øjeblikket i fuld gang med et spændende tech projekt. Det drejer sig om en app til iOS og Android. Kategorien er "Markedsplads" - men med et lækkert twist, som gør dette til en helt ny og unik platform. App'en er i øjeblikket i gang med at blive udviklet og jeg regner med at den er klar til lancering i midten af juni måned. Jeg leder efter en partner til projektet, som har lyst til både at investere tid og penge i projektet. Jeg leder efter en partner som: - Føler at du har tiden til et projekt som dette - Er motiveret og fokuseret - Har eventuelt erfaring med Apps, marketing eller andre tech startups - Tror på den store succes Planen er at gå på udkig efter funding i august/september. Indtil da bliver projektet finansieret af egen lomme. Hvis det lyder som noget for dig, så kontakt mig endelig. Med venlig hilsen Justin Jones |
Hej Justin,
Lyder spændende :) Hvis du har brug for hjælp til iOS, så kan jeg godt give dig nogle gode råd :) Jeg har lavet apps siden 2009, og elsker at hjælpe :) Så hvis du har brug for itunes screenshot, video eller lign, så smid mig gerne en mail: m/nsted.dk
//Mathias