Jeg søger virksomheder der tilbyder dropshipping, og som kunne være interesseret i at komme på, måske, Danmarks største liste af dropshipping leverandører. Listen kommer til at fremgå på et website hvor folk, der søger dropshipping leverandører, kan finde jer.
Hvis dette lyder som noget for din virksomhed, kan jeg kontaktes på: kth@kasperhoejriis.dk
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Hvorfor skulle "folk" (en slutkunde) have et specifikt ønske om at handle fra en virksomhed der dropshipper frem for enhver anden butik ?
Og hvordan definerer du dropshipping ?
Websitet kommer til at henvende sig til andre virksomheder.
Vi antager at du er ejer af en webshop med salg af slips, men kunne godt tænke sig at få lidt ekstra produkter på shoppen i form af bælter. Du vil ikke selv kaste penge efter bælter da dit kapital muligvis ikke er klar til det endnu, derfor vælger du at finde en anden virksomhed der sælger bælter, og lave en dropshipping aftale med dem.
Men hvordan finder du en virksomhed der gør sig i Dropshipping aftaler inden for bælter? Der kommer listen over dropshipping leverandører ind i billedet :-)
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web