Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kost godtgørelse /diætpenge / logi osv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

Er der nogen af jer der kan give mig en ide om hvordan jeg klarer mine fradrag, når jeg arbejder på skiftende arbejdspladser hver dag.  Jeg er selvstændig med et ApS.

Kørslen har jeg styr på, og her formoder jeg at det er nok at kunne fremlægge arb. sedler, samt krak ruteplaner - det giver jo et eksakt beløb, som burde være indiskutabelt.

Når jeg så nu er på opgave fra 9 - 17, har jeg ingen muligheder for at holde frokost nogen steder, men må ty til pølsevognen eller pizzariaet - hvilket selvfølgelig medfører udgifter. Findes der en form for godtgørelse, som jeg igennem firmaet kan udbetale til mig selv - diætpenge ?

Og hvordan forholder det sig, når jeg er på opgaver der strækker sig over flere dage? Kan firmaet give en godtgørelsessum som jeg selv kan disponere over, eller skal alt foreligge med bilag?

Tak for et dejligt forum - mange spændende indlæg - men jeg har bare ikke rigtigt kunne finde noget om ovenstående.

Mvh FiberFlux

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan umiddelbart ikke udbetale dig selv diæter, når du er ude på opgaver af én dags varighed. Det er noget andet, hvis du er ude (ikke sover hjemme) i gennem flere dage.

Du kan finde yderligere info nedenfor :)
http://www.hlb.dk/publikat/rejse/index.htm

Mvh. Karsten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)