Som overskriften siger vil jeg lave dig en køreklar webshop til billige penge! :)
Jeg har nu lavet diversewebshops for venner og bekendte og føler mig dygtig nok til at kunne lave køreklar webshops til andre. jeg har derfor valgt at blive freelancer ved siden af mit studie.
Jeg tilbyder en køreklar webshop til 2000kr Pr stk. Du vælger selv hvilken platform du vil bruge ,men jeg har størst erfaring med Opencart, Prestashop og wordpress. Jeg vil guide dig så godt jeg kan hele vejen igennem.
Så hvis du står og mangler en til at lave din webshop så skriv en PB eller på min email: Danrisdk@gmail.com
Pas dig selv og dine forretninger og lad hver bekymre dig om hvor mange gange jeg skriver tilbud med samme titel, og samme indhold.Til en anden gang så skriv en privat besked til mig i stedet for.
Pas dig selv og dine forretninger og lad hver bekymre dig om hvor mange gange jeg skriver tilbud med samme titel, og samme indhold.Til en anden gang så skriv en privat besked til mig i stedet for.
Ha en god dag :)
Hilsen Danris
Hej Dan,
Du fremstår utroligt useriøs, både ved dine posts, men også med dit svar til mig, og jeg tror min besked var en fælles holdning fra mange her på Amino.
Held og lykke med at finde flere kunder igennem Amino :-)
Det åbenbart jer der ikke er særlig gamle siden i bliver ved at kommentere og tror i kan ødelægge noget for mig. Det kommer i bare ikke til. Hilsen Daniel
Der er nu ryddet lidt op de mange duplikerede indlæg.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn