Hej alle. Jeg er på udkig efter en butik som er til salg. Jeg har prøvet at kigge på Amino Virksomhedsbørs og match-online, men er der andre gode sider hvor jeg muligvis kan finde en butik til salg? Branche er beklædning. Ps. Hvis der er nogle er jer som har en tøjbutik til salg eller kender, må i gerne sige til. Beliggenhed: midt jylland eller syddanmark. Kapital 1- 1,5 mill. På forhånd tak... |
Køb af butik, hvordan gør man det?
- 1
|
Hej Vi har en dametøj butik til salg den er beliggende i Løgten 17 km nord for Århus. Butikken er 2 år gammel. Har en oms. på 2 mill.sælger Cultute Oxmo Pieces og Muus. ligger i et områden i rivende udvikling. Ring hvis det har din int, 26144416 |
Hej, Min brudekjole og festkjole butik er på Frederiksberg (men du må gerne bare købe inventar, vare og hjemmsiden/webshop). Butiken og webshop er til salg. http://www.amino.dk/forums/t/32053.aspx Lina Tel. 60219088
|
|
Hej Er det stædig til salg
H. Normann Kastrup hellekastrup@mail.dk
|
Hej Jeg kunne godt tænke mig at vide om det stadig er til salg ?
Med venlig hilsen H Normann Kastrup hellekastrup
|
Hej Jeg kunne godt tænke mig at vide om det stadig er til salg ?
Med venlig hilsen H Normann Kastrup hellekastrup@mail.dk
|
Hej Vi har en dametøj butik til salg den er beliggende i Løgten 17 km nord for Århus. Butikken er 2 år gammel. Har en oms. på 2 mill.sælger Cultute Oxmo Pieces og Muus. ligger i et områden i rivende udvikling. Ring hvis det har din int, 26144416 |