Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk wholesaler med elektronik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Kender I en god dansk elektronik wholesaler med gode priser? Jeg kendte engang en god en, men kan desværre ikke huske navnet.
Tak på forhånd

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke former for elektronik snakker vi?
Der er f.eks actebis og Villadsen agentur, som jeg lige kan komme i tanke om. Der er også Tech-data / Rosenmeier. Og et , vidst nok, svensk som jeg ikke kan huske navnet på.
Hvis det mere er kabler og tilbehør kunne det være Selek eller Rudolph Schmidt

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Thaysen Køhler:

Hvilke former for elektronik snakker vi?
Der er f.eks actebis og Villadsen agentur, som jeg lige kan komme i tanke om. Der er også Tech-data / Rosenmeier. Og et , vidst nok, svensk som jeg ikke kan huske navnet på.
Hvis det mere er kabler og tilbehør kunne det være Selek eller Rudolph Schmidt

Enig med Nicolai!

Og ellers kig mod Tyskland, der finder du nok væsenligt mere - hvis det er mindre elektronik vi taler om. 

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Nicolai er inde på, så er elektronik meget bredt. Dit webshop-navn antyder lidt at du er på udkig efter gadgets, men det er også vidt forskelligt hvordan folk tolker den kategori. Er det "app-cessories", altså produkter der virker via en app og kan styres/bruges med smartphone/tablet, er det tilbehør til smartphones/tablets uden tilhørende app eller er det mere sjove elektronikprodukter, som ikke nødvendigvis har noget med smartphones og tablets at gøre?

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo,Maybe you can consider import from China Factory.It will be competitive for you if you have many qty,you get cheap price and nice quality.

Also you can have more experience and exchanges In International business:)

Nice weekend!

Maggie

hdmaggie11@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)