Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogfører fra mellemregning til udbetaling (enkeltmandsfirma)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lagt ud for mit firma med privat dankort og bogført over på min mellemregning i firmaet.

Nu vil jeg så gerne trække penge fra firmaet (mellemregningen og derved skylder firmaet mig mindre) og ud til min private konto (jeg opfatter som en privat hævning). men hvordan skal mit Finans bilag se nu når jeg gør dette?

har prøvet og se hjælpe video fra dinero, men er ikke helt sikker på jeg forstår det, da videoen viser de bliver trukket ud på banken (firma)??

håber nogen venlige sjæle kan forklarer mig det på en nem måde :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:12

jeg er mest til kassekladde - Første konto mellemregning som du har brugt (vel privat indskud eller lignende) og så anden konto den bank, hvor du betaler dig tilbage ved at overføre fra den bank til din private - Mellemregning i plus og bank i minus (bank i kredit)  Lyder også som det dinero video siger og ja - de trækkes jo fra firma bank og over til privat bank

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39

okay jeg har nu lavet Finans bilag og pengene er trukket korrekt på kontoplanen under bank, men på mellemregningen skylder jeg det samme som før, selvom modkonto var mellemregning. Eller skulle jeg have lavet to finansbillag?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

ups jeg så forkert den er trukket korerekt under mellemregningen :-) så jeg har tilsyneladende gjort det korrekt. tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)