Hej Amino Jeg skal til at starte et enkeltmands firma hvor jeg i starten skal hjælpe til med diverse renoveringsopgaver samt pedel/handyman opgaver for et større boligudlejnings firma. Alt efter hvor længe der er arbejde der, så er planen efterfølgende at starte op med noget rep og salg af biler, da jeg i forvejen har været i den branche i snart 12 år. Derudover vil jeg handle med alt fra himmel til hav, når chancerne byder sig. Jeg mangler i forbindelse med opstarten et godt firma navn... Jeg tænker selv at navnet måske skulle indeholde noget med handels delen og noget med service delen... F. eks. Kraft Handel & Service..... (Mit efternavn er Kraft). Dog syntes jeg selv at det er lidt for, lige-ud-af-landevejen, og vil derfor høre om I kan komme på nogle lidt mere idérige navne... Dansk eller Engelsk er ligegyldigt, hvis bare det er noget der lyder godt, og folk kan huske... Hvis der skulle være nogen som kunne hjælpe mig lidt på vej omkring hvad jeg burde tage i løn, så høre jeg osse meget gerne fra jer.. På forhånd rigtig mange tak for hjælpen ;-) |
Kraft business
Kraft group
Kraft trading