Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eSport - Tips til sponsorsøgning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg ved ikke, hvor velansete indlæg af denne type er herinde, men jeg tager chancen i håb om, at der er mulighed for at hente lidt hjælp – moderatorer skal naturligvis være velkomne til at slette tråden, skulle den falde uden for, hvad forummet er beregnet til.

Nuvel, sagen er den, at mig og nogle kammerater i nogen tid efterhånden har forsøgt at arbejde hen imod at flytte et mindre eSport’s hold inden for computerspillet FIFA, vi driver, fra amatørplan op til det semiprofesionelle i den henseende, at vi ønsker at være i stand til at dække udgifter for holdets spillere, når vi rejser land og rige rundt for at spille turneringer.

Det er ikke en ide, der lige pludseligt er kommet ud af det blå – faktisk har teamet eksisteret i snart to år og på trods af, at vi har fået sat et stærkt hold sammen, er det endnu ikke lykkedes os at finde nogle sponsorer, som vil hjælpe os med at tage skridtet op, hvorfor vi naturligvis må gøre noget forkert. Men hvad har vi så gjort? Igennem lokale virksomheder er det lykkedes os at få sponsoreret nogle spilletrøjer, som vi har på til turneringerne for at gøre opmærksomme på os selv, og derudover har vi naturligvis sendt massevis af emails ud til virksomheder, der kunne have interesse i at blive promoveret til den målgruppe, vi når ud til – og her er da naturligvis ikke tale om emails på en linje eller to, men vi har naturligvis prøvet at sætte dem ind i, hvad det her FIFA overhovedet er for noget, hvem vi er, og hvorfor de SELVFØLGELIG! skal sponsorere os. J Så kære Amino, hvad er det, vi kan gøre bedre for at nå vores mål? Hvad ligger I selv mærke til når I modtager denne slags emails?

Vi har også en FB-side, og forslag til denne tages naturligvis også imod med kyshånd: https://www.facebook.com/FifaTeamFyn

Vh.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)