Hej Amino Min hjemmeside er snart færdig og jeg skal derfor have fundet en løsning til betalingsgateway/indløser.
Umiddelbart vil jeg vælge quickpay.dk som betalingsgateway og Teller som indløser.
Hvor meget regner i med, at en indløsningsaftale skal koste hos Teller når jeg under 20 ordrer om måneden?
Hvordan kan jeg bedst ansøge om at få en aftale med dem (altså hvordan får jeg lettest min hjemmeside godkendt)? Og er der andre, billigere, alternativer?
Mvh. Steffen
Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.
Du bør checke Ulriks side - indlæg dit snit antal og snit pris - og prøv både med og uden hak i dankort - og du ser i højre side priser ialt med de billigste øverst www.kortgebyr.dk
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du bør checke Ulriks side - indlæg dit snit antal og snit pris - og prøv både med og uden hak i dankort - og du ser i højre side priser ialt med de billigste øverst www.kortgebyr.dk
vh John Hannover
Jeg har skam brugt kortgebyr.dk til at finde frem til quickpay.dk, men nu mangler jeg lidt viden omkring indløser til min gateway. Er der nogen der kan hjælpe mig? :)
Mvh, Steffen Mortensen indehaver af Korrektureksperten.dk.