Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(mangler demo til app) kan du lave en demo til vores app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at lave en app, med en veninde. De by Deal Top" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-weight: bold !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; text-transform: uppercase !important; text-decoration: underline !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">investorer vi har snakket med, vil først skyde penge i projektet når vi har en demo, og ligsom bevist at den virker. Derfor mangler vi en, som kan lave en demo til os. Vi skulle gerne have den om 3 uger.

skriv en besked, by Deal Top" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline-block !important; text-indent: 0px !important; float: none !important; font-weight: bold !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; text-transform: uppercase !important; text-decoration: underline !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">eller en mail på jalsoejulie@hotmail.com                                                            

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Hej Julie,

Måske du kunne prøve at beskrive hvilken app I ønsker at lave og hvad demoen skal kunne?

Mange hilsner

David

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Mar 15
Skrevet kl. 18:19

vill helst ikke sige for meget om ideen, men sådan ser hovedmenuen ud, så vi forstilleros at man kunne få bare en af funktionerne til at virke, feks beskerne at man kan gå ind på dem og starte en ny og gå tilbage til hovedmenuen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Mar 15
Skrevet kl. 18:20

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:55

Hejsa Julie

Jamen hvis i allerede har design klar og det bare er en enkelt feature, så ville det nok ikke være den store opgave at få lavet en app der kan den ene ting, men er det nok tror du ?

Og når jeg nu siger "ikke nogen stor opgave" så afhænger det selvfølgeligt igen meget af hvad der ligger af funktionalitet under de enkelte menupunkter.

Men du kan jo evt smide mig en PB hvis du har lyst, så kan vi jo tage en uforpligtende snak om hvad der skal til.

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)