Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Hvor kan man få det produceret billigt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Vi er igang med vores eget tøjmærke - vi har ideerne, motiverne og tegningerne osv. men producenten mangler.. 

Er der nogen der kender billige producenter i udlandet? Kina, Polen osv? Måske endda her i Danmark? 

Vi vil virkelig gerne føre vores ideer ud i livet! 

Go' weekend derude! 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Min bedste erfaring er at kommet på flyveren, og tage til Kina. 

Du er nødt til at gøre ordentlig reserach, før du bygger en forretning på det. 

Og det er sgu helt sikkert billigst at finde ud af nu. 

Du kan finde kinesiske kontakter på Alibaba. 

Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaa. Det tænkte jeg nemlig også lidt på i og med jeg gerne vil være sikker på kvaliteten og sikkerhed med producenten. 

Men har tjekket visse producenter ud på Alibaba og haft kontakt med nogle stykker. Dog er det svært at vurdere deres produkter. 

Men tak for svaret! 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Ja det er netop derfor du er nødt til at rejse ned til dem. 

Ja det koster dig måske en uge og 10-15.000 kr hvis du gør det rigtigt. 

Men det er SÅ god research, i at finde et par stykker du stoler på. 

Og de har mere respekt for dig. 

Ellers så pludseligt forsvinder deres engelsk kundskaber, og de kan dårligt nok finde ud af at sige "hej". 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi er i gang med et nyt koncept som skal være med til at hjælpe folk som jer! 
Altså, primært er det eneste du selv skal stå for er at skulle designe tøjet som start!

Smid en mail på mads@bjergoe.com (husk det er .com)

Mads 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs såsom tøj/sengetøj prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har efterhånden hjulpet et par stykker med produktionen af tøj :-) Vi har et stort udvalg af ensfarvet varer (uden mærke i nakken) som er klar til at blive trykt på.. Vi kan også klare trykket for dig :-) Alle vores produkter er i god kvalitet med en moderigtig pasform :-) 

Vores minimum lægger kun på 25 stk. så du har mulighed for at teste lidt designs af :-) 

Du kan se noget af vores udvalg på www.TeeShoppen.dk og hvis der er andre varer du søger som vi ikke har derinde er du meget velkommen til at sende mig en mail så er jeg 98% sikker på at jeg kan finde en løsning :-)

Mvh. Benjamin

Benjamin@TeeShoppen.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)