Hej Amino, jeg har en lille bøn at bede til jer. Jeg vil gerne starte mit egen rengøring firma op. Jeg har 8 års erfaring med rengøring, jeg har arbejdet for ISS. og elitemiljø. For ca. 1 år siden har jeg og kæresten startet et rengørings firma op, da jeg blev tilbudt at jeg kunne få alle de timer jeg kunne tænke mig hos dansk rengøring, jeg skulle bare betale 10.000 kr. Og så dum og naiv jeg er har jeg betalt de 10,000 kr. og til sidst fik jeg hverken penge eller timerne. Jeg prøvede i 4 mdr. at finde noget men det var ikke så meget at komme efter, så jeg lukke firmaet ned fordi min kone skulle føde vores dejlig dreng Leontino. Lige pt. laver jeg ikke noget, så nu vil jeg prøve igen. Jeg leder efter noget rengøring i Sønderjylland, nogen få timer i starten. Jeg har ikke noget i mod hvis nogen har mange timer, det kan jeg godt klare, men jeg tager også imod 1-2 timer om dagen til at starte med, og bevise min kvalitet. Jeg håber at i kan hjælpe og glæder mig til at høre fra dig. hilsen Dali kommende S&L Rengøringservice. |
HJÆLP !!!!! HJÆLP!!!!!... Rengøring søges Kolding og omegn
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)