Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flybilletter til mange tusind kroner og flere ugers ferie - koster Google Places / My Business det ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle.

Vi har 2 dejlige lejligheder i Tyrkiet og på Gran Canaria , dem vil jeg meget gerne have på Google Places / My Business.

For at dette kan ske, sender de et post kort til adressen med en kode til Tyrkiet og Gran Canaria, men der opholder jeg mig jo ikke så tit.

Jeg har prøvet at alliere med  havemanden med det er aldrig lykkes at få postkort koden frem :-( Jeg har prøvet at skrive til Google, men får ikke noget svar.

Prøvet om jeg kunne godkende med en kode ved opkald til min telefon, dette er desværre ikke muligt.

Jeg har også prøvet at få koden gennem webmaster tools, men kan ikke hitte ud af det.

Jeg har brugt rigtig mange timer og har snart flået alt håret af, af bare afmagt.

Er den eneste mulighed at være tage ferie og modtage postkortet der , derfor den underlige overskrift ( hvis det kommer)

Håber en lige ved hvad jeg skal gøre :-)

Rigtig god aften :-)

Mvh. Karina

[Manuel signatur med links fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:11

Har du ikke oprettet en adsense konto og ikke Google Places? Har aldrig hørt man skal modtage en kode med posten fra google for at oprette det, har kun hørt man skal gøre det, hvis man opretter en google adsense?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 18:27

Det lyder meget underligt. Har altid modtaget mine breve fra Google i forhold til oprettelse på Google My Business. Men jeg har også kun haft oprettet adresser i Danmark. Sikker på at adressen er rigtig, og brevet ikke er havnet ved naboen?

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 18:46

Manga tak for dit svar :-)

Jeg er helt sikker på det er Google Places, de sender et postkort med kode, da man jo kun kan modtage det hvis man har adgang til denne adresse og dermed gyldighed. Adressen er rigtig i Tyrkiet, men kun omkring 50% af al post kommer frem.

Da jeg oprettede Google Places for min forretning i Danmark "Udsigten Svendborg" = www.christiansvej.dk men der er jeg jo også på adressen

Jeg bruger slet ikke Google adwords :-)

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:04

Min erfaring er når google sender en noget med posten, er at der går op i mod en måned før de overhoved sender det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 18:17

Mange tak for jeres svar :-)

Er der slet ikke nogen der har nogen ide om hvad jeg kan gøre for at få Google Places aktiveret, uden at skulle være på adressen i udlandet og modtage postkortet med koden ?

Nogen lever vel af dette, så kan jeg jo betale mig for at få hjælpen?

Rigtig god aften :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:24

erjegher:

Min erfaring er når google sender en noget med posten, er at der går op i mod en måned før de overhoved sender det.

Enig med dette - og nej tror ikke der er nogen vej uden om. 
Google vil uden tvivl have højere kvalitet end de tidligere har gjort, og derfor vil de sende kort ud for at sikre sig at du faktisk ejer adressen. 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)