Kære Alle. Vi har 2 dejlige lejligheder i Tyrkiet og på Gran Canaria , dem vil jeg meget gerne have på Google Places / My Business. For at dette kan ske, sender de et post kort til adressen med en kode til Tyrkiet og Gran Canaria, men der opholder jeg mig jo ikke så tit. Jeg har prøvet at alliere med havemanden med det er aldrig lykkes at få postkort koden frem :-( Jeg har prøvet at skrive til Google, men får ikke noget svar. Prøvet om jeg kunne godkende med en kode ved opkald til min telefon, dette er desværre ikke muligt. Jeg har også prøvet at få koden gennem webmaster tools, men kan ikke hitte ud af det. Jeg har brugt rigtig mange timer og har snart flået alt håret af, af bare afmagt. Er den eneste mulighed at være tage ferie og modtage postkortet der , derfor den underlige overskrift ( hvis det kommer) Håber en lige ved hvad jeg skal gøre :-) Rigtig god aften :-) Mvh. Karina [Manuel signatur med links fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] |
Har du ikke oprettet en adsense konto og ikke Google Places? Har aldrig hørt man skal modtage en kode med posten fra google for at oprette det, har kun hørt man skal gøre det, hvis man opretter en google adsense?