Hej Aminoer, Min partner og jeg, er på udkig efter en programmør, der kan kode vores kommen forretning. Jeg har brugt en udlandsprogrammør til mine seneste projekter, men det skal ikke være en hemmelighed at det kræver så meget mere arbejde. Derfor tænker Vi at du er bosiddende på sjælland og gerne i Kbh, så vi kan holde et møde hvor vi forklare om projektet og derefter at vi holder løbende møder. Nu har vi ikke den store viden på koder eller kodning, men vi forstiller os at siden kan bygges i wordpress, og backend skal nok kodes fra bunden? Siden skal fungerer lidt ala Gomore med deres booking system. Samtidig skal der laves et matching system (ligesom diverse datingsites køre med) Men bare rolig, du skal hverken lave et datingsite eller en konkurrent til Gomore ;-) Da konceptet er nyt, ønsker vi ikke at blotte vores ide her i åben forum. Men skulle vi finde en programmør, der er åben for et møde vil den fuldeforklaring selvfølgelig blive fortalt. De bedste hilsner Martin |
Hejsa Martin
Jamen det vil jeg da gerne hjælpe dig med - smid evt en PB, så kan vi starte med at tage en uforpligtende snak om hvad dit behov er.
//Morten