Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min partner og jeg, er på udkig efter en programmør, der kan kode vores kommen forretning. Jeg har brugt en udlandsprogrammør til mine seneste projekter, men det skal ikke være en hemmelighed at det kræver så meget mere arbejde. 

Derfor tænker Vi at du er bosiddende på sjælland og gerne i Kbh, så vi kan holde et møde hvor vi forklare om projektet og derefter at vi holder løbende møder.

Nu har vi ikke den store viden på koder eller kodning, men vi forstiller os at siden kan bygges i wordpress, og backend skal nok kodes fra bunden?

Siden skal fungerer lidt ala Gomore med deres booking system. Samtidig skal der laves et matching system (ligesom diverse datingsites køre med)   

Men bare rolig, du skal hverken lave et datingsite eller en konkurrent til Gomore ;-) 

Da konceptet er nyt, ønsker vi ikke at blotte vores ide her i åben forum. Men skulle vi finde en programmør, der er åben for et møde vil den fuldeforklaring selvfølgelig blive fortalt.

De bedste hilsner 

Martin 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:21 | Låst

Hejsa Martin

Jamen det vil jeg da gerne hjælpe dig med - smid evt en PB, så kan vi starte med at tage en uforpligtende snak om hvad dit behov er.

//Morten

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:27 | Låst

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)